  • Data: 2011-06-17 11:06:07
    Temat: Re: Kodeks drogowy, rowerzysta.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Jun 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Życiowe moralne: zostać obkurwionym za skrajne chamstwo.

    Skrajnym chamstwem to ewentualnie mogłaby być propozycja zebyś
    sobie *komunikacyjnie* po tych śmieszkach pojeździł.

    FYI: nie dalej jak dziś rano jechałem spory kawałek jeznią,
    po asfalcie. Obok kostkowej (z tej "lepszej" kostki dla jasności)
    śmieszki z ujemną skrajnią (część pni drzewek wchodzi "nad").
    Gość na sportowym rowerze zasuwał całość po asfalcie, ja sobie
    pod górkę kawałek pojechałem rekreacyjnie (czytaj: śmieszką),
    nie te lata a z wiatrem nie było :>
    FYI":
    Zazwyczaj nadkładam drogi, trudno że część krajówką... ale
    to oznacza stratę czasu (mniejszą niż jazda śmieszką,
    ale jednak)
    FYI[3]: nie, nie przyznam się gdzie, aż do przedawnienia :P
    Tak, spieszyłem się jakby kto pytał (inaczej bym nadkładał)

    pzdr, Gotfryd