  • Data: 2011-06-17 12:12:39
    Temat: Re: Kodeks drogowy, rowerzysta.
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-06-2011 13:10, Gotfryd Smolik news rzecze:

    > Lepiej niż śmieszki rowerem.
    > Było - rowerzyści, ci "komunikacyjni", raczej nie chcą nadzwyczajnego
    > traktowania. Drogi są jakie są, trudno.
    > Byle nie było gorzej.
    > A ze śmieszkami całkiem często JEST gorzej.

    Ależ ja tego nie neguję. Ale dura lex, sed lex.

    Nie mam nic do rowerzystów, sam czasem pomykam rekreacyjnie,
    zarówno jadąc autem jak i rowerem staram się, żeby koegzystencja
    na drodze przebiegała bezkonfliktowo.

    Skoro jednak grupa ma w nazwie .prawo, a topic
    "Kodeks drogowy", to wydawałoby się, że mowa o prawie właśnie.
    A prawo stanowi jak stanowi: jeśli śmieszka istnieje,
    to rowerzysta ma obowiązek z niej korzystać.

    --
    Dominik (& kąpany)