  • Data: 2003-03-06 20:41:33
    Temat: Re: Kochanie zarobiłeś na nasz samochód!
    Od: "Justyna" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Raqczej od posiadania np. wady wzroku. Zastanawiam sie, czy to sie nie
    > nadaje do rzecznika praw obywatelskich - przeciez fakt bycia chorym nie
    > powinien implikowac dodatkowych oplat - przynajmniej za samo prawo
    > jazdy, bo wizyta u lekarza to inna para kaloszy..

    Ja np mialam prawo jazdy wydane zagranica i mialo date waznosci. Przepisalam
    je na polskie i tam tym polskim tez dali mi te sama date waznosci. Data ta
    niedawno sie skonczyla i tez musialam isc do lekarza bo takie sa przepisy,
    ze kiedy konczy sie data waznosci to trzeba isc do lekarza. Jest to
    niezalezne od tego z jakiego powodu konczy sie ta data. Zagranica wydano mi
    prawo jazdy terminowe nie ze wzgledu na zdrowie...Ale do lekarza trzeba bylo
    isc a nazwisko lekarza podala mi pani w Urzedzie Gminy. Na szczescie teraz
    mam juz prawo jazdy bezterminowe.

    Pozdrawiam,
    Justyna