  • Data: 2003-03-07 18:50:00
    Temat: Re: Kochanie zarobiłeś na nasz samochód!
    Od: "Przemek Iwan" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to znaczy, ze czytasz tylko hasla na plakatach wyborczych i skroty myslowe
    > krotkich wypowiedzi, w dodatku bierzesz je bardzo powierzchownie, plytko i
    > doslownie
    >
    > poczytaj OD DESKI DO DESKI kilka numerow "Najwyzszego Czasu", to zmienisz
    > zdanie na temat rzekomej "populistycznosci" UPR'u

    Skoro hasla mnie nie zachecily to dlaczego mial bym siegac dalej, a tak btw
    zadarzylo mi sie poczytac co nieco jezeli chodzi o poglady reprezentowane
    przez upr i jakos to do mnie nie trafia i tym bardziej nie zamierzam czytac
    od deski do deski bo tak to mozna czytac ksiazki a nie gazety, czasopisama
    czy co tam. W nich sie czyta to co cie interesuje A zaproponowane przez upr
    rozwiazania tematow ktore mnie interesuja nie sa dla mnie zadawalajace (sa
    raczej smieszne )
    Pzdr
    Przemek
    PS
    Ja nigdzie nie uzylem slowa populistyczne uzylem slowa demagogia Bo o ile
    samoobraona jak i upr sa dla manie ugrupowaniami uprawiajacymi demagogie,
    otyle nie uwzam zeby upr bylo populistyczne wrecz przeciwnie z niektorymi
    pogladami napewno nie przymila sie do wiekszej grupy ludzi :)