  • Data: 2003-03-06 13:29:57
    Temat: Re: Kochanie zarobiłeś na nasz samochód!
    Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skuter" <skuter@wywalto_op.pl> napisał w wiadomości
    news:b47hq4$ni4$1@flis.man.torun.pl...

    > jesli to sprawa o ktorej mysle
    > to najsmieszniejsze jest to, ze pozwolenie bylo

    Podejrzewam, zę takich spraw jest stosunkowo dużo, tylko czasem poraża mnie
    naiwność ludzi, którzy wierzą developerowi na słowo. Ale czasem sytuacja
    jest naprawde problematyczna, gdy ktoś wydaje pozwolenie na budowę na
    terenie zasypanego jeziorka do rekultywacji. Ale to kłania się jeszcze
    sprawdzenie w planie zagospodarowania przestrzennego.