  • 21. Data: 2007-09-05 09:27:41
    Temat: Re: Kłopot z zakazem konkurancji
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    Carolus pisze:

    > Rozumiem. Chodzi mi jednak o to, że nie zapłacenie odszkodowania już w
    > pierwszym miesiącu powoduje unieważnienie klauzuli o zakazie konkurencji.
    > Jest to wystarczający powód do jej unieważnienia?

    Pytasz kolejny raz o to samo :-/

    Pomijajac kwestie waaznosci/niewaznosci, lopatologicznie: nie zaplaca w
    pierwszym miesiacu, jestes wolny (o to jak rozumiem glownie chodzi)

    IMVHO w tej sprawie moznaby dodatkowo wyciagnac odszkodowanie, ale
    wymaga to troche zabawy w sadzie i juz raczej z pomoca prawnika.

    --
    pozdr
    luck