  • 1. Data: 2007-09-04 09:28:45
    Temat: BIK / REJESTR BANKOWY - pomocy
    Od: s...@o...pl

    Witam

    Wczoraj bylem w BIK i ZBP w Warszawie przy ul. Pruszkowskiej 17. Dostalem dwa
    raporty. Pierwszy z nich z BIK drugi ze Zwiazku Bankow Polskich. Jakis czas
    temu mialem konto w banku w ktorym mialem jakas zaleglosc. Niewielka suma,
    ktora zostala uregulowana a rachunek zamkniety. Bank dokonal wpisu do BANKOWEGO
    REJESTRU i caly czas tam widnieje. Procz tego kiedys komus zyrowalem pozyczke w
    SKOK'u, ktora nieterminowo splacal. Obie te instytucje widnieja w raporcie z
    samego BIK'u. Mam odnosnie tej calej sprawy pytania.

    1. Czy moge starac sie o usuniecie wpisow poprzez te instytucje z obydwu tych
    baz?

    2. Czy ktos z was moglby mi podeslac fachowo napisany wzor takiego wniosku o
    usyuniecie tych wpisow?

    Sprawa jest dla mnie bardzo wazna bo bez usuniecia tych danych niedostane
    kredytu na narzedzie do pracy, bo banki uwazaja mnie za niewyplacalnego...

    Z gory dziekuje za kazda pomoc.

    pzdr,
    S.

  • 2. Data: 2007-09-04 17:52:25
    Temat: Re: BIK / REJESTR BANKOWY - pomocy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 1. Czy moge starac sie o usuniecie wpisow poprzez te instytucje z obydwu
    > tych
    > baz?

    W BIK jest informacja o istnieniu zadłużenia, czy o nieterminowanym jego
    uregulowaniu w przeszłości? Jeśli o istnieniu, to możesz żądać jej
    usunięcia. Ale fakt nieterminowego regulowania należności pozostaje faktem
    i tego usunąć nie możesz żądać.