  • 1. Data: 2007-09-04 08:20:15
    Temat: Szantaż - ktory to paragraf?
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Pan A zauważa, że ktoś B popełnia przestepstwo. Zgłasza się więc do przestępcy z
    propozycją nie do odrzucenia: "nie zgłoszę przestępstwa, które zauważyłem, jak
    pan popełnial w zamian za odpowiednią kwotę.

    Oczywiście nie chodzi o zbrodnię, ale np. złamanie ustawy o nieuczciwej
    konkurencji.

    Jakie wykroczenie/przestępstwo popełnia pan A?

    --
    Lukasz

  • 2. Data: 2007-09-04 14:25:29
    Temat: Re: Szantaż - ktory to paragraf?
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Tue, 04 Sep
    2007 10:20:15 +0200, LukaszS zeznał(a):

    > Jakie wykroczenie/przestępstwo popełnia pan A?

    191 kk

    Sesja powtórkowa się zbliża ?

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 3. Data: 2007-09-04 14:36:35
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    stern napisał(a):
    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Tue, 04 Sep
    > 2007 10:20:15 +0200, LukaszS zeznał(a):

    > 191 kk
    >
    > Sesja powtórkowa się zbliża ?

    chyba ze ta osoba jest ofiara przestepstwa wowczas moze sobei troszke
    poszantazowac sprawce :)

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał

  • 4. Data: 2007-09-05 06:55:07
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Pytałem tylko z ciekawości :)

    --
    Lukasz

  • 5. Data: 2007-09-05 07:06:41
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > 191 kk
    >
    > Sesja powtórkowa się zbliża ?

    Dzięki. Już rozumiem.

    Art 115, § 12. Groźbą bezprawną jest zarówno groźba, o której mowa w art. 190,
    jak i groźba spowodowania postępowania karnego lub rozgłoszenia wiadomości
    uwłaczającej czci zagrożonego lub jego osoby najbliższej; nie stanowi groźby
    zapowiedź spowodowania postępowania karnego, jeżeli ma ona jedynie na celu
    ochronę prawa naruszonego przestępstwem.

    --
    Lukasz