  • 1. Data: 2007-09-04 12:37:14
    Temat: wczesniejsza emerytura kobiet
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Moja mama ma 56 lat, 18lat przepracowanych dla zus, ostatnie kilkanascie
    oplacany krus. W sumie ponad 30lat pracy. Czy moze starac sie o wczesniejsza
    emeryture? Nie chodzi mi o emeryture dla rolnikow, gdzie trzeba przepisywac
    grunt.

  • 2. Data: 2007-09-04 13:06:37
    Temat: Re: wczesniejsza emerytura kobiet
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Pawel porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > emeryture? Nie chodzi mi o emeryture dla rolnikow, gdzie trzeba przepisywac

    IMHO tak, ale najlepiej beda wiedziec w ZUSie.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-09-05 18:42:22
    Od: "pablio" <p...@p...onet.pl>

    dla zus opłacanie krus jest tak samo ważne
    może starać się o emeryturę