  • Data: 2002-01-17 09:29:16
    Temat: Re: Klatki schodowe
    Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ktoś kto ma nawet lokatorskie mieszkanie, ma wszystkie wpłaty i udział
    > czlonkowski zaksięgowane na takiej swojej kartotece założonej w
    > księgowości...Teraz księguje się za pomocą programów komputerowych i robi
    > wydruki, ale tekturowe karty starszych członków istnieją nadal....To się
    nazywa
    > Twoje konto, gdzie masz czarno na białym ile zapłaciłeś za mieszkanie,
    dodatkowo
    > rewaloryzacje itp.

    Aaaa.. Teraz rozumiem. To spółdzielnia sobie z tej kartoteki "odbierze ile
    trzeba" :-) No super. To ja przestaję płacić czynsz. Niech sobie wezmą z
    kartoteki.
    Posłuchaj mnie, mówię to jak najbardziej życzliwie. Plączesz się w "zeznaniach"
    coraz bardziej, bo nie chcesz dopuścić do siebie tej bolesnej myśli, że jak
    ktoś w Twojej spółdzielni nie płaci czynszu, to Ty za niego pokrywasz straty.
    Bardzo pięknie jest być współczującą osobą i użalać się nad tymi biedakami. Mi
    też ich żal. Ale zdaj sobie sprawę, że spółdzielnia nie rozmnaża w jakiś
    cudowny sposób pieniędzy. Nie wyciągnie ich z żadnej cudownej kartoteki, a z
    Twojej kieszeni bo to JEDYNE źródło finansowania.