  • Data: 2002-01-17 19:16:30
    Temat: Re: Klatki schodowe
    Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aaaa.. Teraz rozumiem. To spółdzielnia sobie z tej kartoteki "odbierze ile
    > trzeba" :-) No super. To ja przestaję płacić czynsz. Niech sobie wezmą z
    > kartoteki.

    Jak będziesz miał zadłużenie, bez możliwości spłaty długu, to Cię Sp-nia wyrzuci z
    Twojego mieszkania gdzieś do baraku, czy tam gdzie są meliny pijackie...Po prostu do
    gorszego i tańszego mieszkania...Różnicę w cenie mieszkań już sobie potrąci sama, na
    swoje konto.

    > Nie wyciągnie ich z żadnej cudownej kartoteki, a z
    > Twojej kieszeni bo to JEDYNE źródło finansowania.

    Nie wiem gdzie Ty żyjesz :-(
    Pieniądze są na koncie Sp-ni, a kartoteka w księgowości.
    Jeśli chodzi o kieszeń, to ile w niej masz w tej chwili? ;-) :-D

    --
    Kaja