  • 1. Data: 2005-07-08 08:04:17
    Temat: Kiedy urząd otrzymuje formalnie informację po wpłynięciu pisma?
    Od: "j_d" <j...@o...pl>

    Cześć!

    Załóżmy następującą sytuację: pewien urząd przesyła do drugiego urzędu
    informację (decyzję) na piśmie. W zasobach drugiego urzędu (docelowego)
    znajduje się ta decyzja wraz z datą wpływu do tego urzędu.

    Moje pytanie jest następujące: kiedy urząd zostaje formalnie powiadomiony o
    zmianie? Czy w sensie formalnym jest to data wpływu pisma, dzień następujący po
    dacie wpływu, ewentualnie inny dzień? Czy jakies przepisy to regulują (Kodeks
    Postępowania Administracyjnego)?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    jd
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-07-08 14:16:05
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

> [...]
    > dacie wpływu, ewentualnie inny dzień? Czy jakies przepisy to regulują (Kodeks

    z datą odbioru pisma. natomiast w przypadku obliczania terminów dzień wpływu nie
    jest wliczany - początkiem terminu jest dzień następny po zdarzeniu.
    z kolei dla przesyłającego istotny jest termin nadania.
    pozdr.