  • 1. Data: 2005-07-07 22:46:55
    Temat: Jakie prawo ma policja ?
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    Czy mają prawo wejść do mieszkania bez nakazu ? i przeszukanie zrobić ??
    czy warto z nimi wchodzić w układy ?

  • 2. Data: 2005-07-07 23:04:28
    Temat: Re: Jakie prawo ma policja ?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-07-08 00:46, łysy rzecze:
    > Czy mają prawo wejść do mieszkania bez nakazu ?

    Tak. Żyjesz w państwie policyjnym z wszelkimi tego konsekwencjami.

    > i przeszukanie zrobić ??

    Tak

    > czy warto z nimi wchodzić w układy ?

    Nie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    Darmowe rozmowy telefoniczne http://www.eteria.net/darmowe

  • 3. Data: 2005-07-07 23:05:39
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    skurwysyny odwiedzili mnie dziś
    , szukali broni i materiałów wybuchowych
    smieszne.......
    pedały..........
    i dalej się utrwalam w przekonaniu że policja to są same skur.....
    szukali chuja do dupy,
    i tak nic nie znależli
    pewnie ktoś ich nasłał na mnie, ale to już ia jest bajka ..........

  • 4. Data: 2005-07-07 23:14:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "łysy" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Czy mają prawo wejść do mieszkania bez nakazu ? i przeszukanie zrobić
    ??

    Tak. Na podstawie legitymacji lub nakazu kierownik jednostki. Ale w
    takim wypadku przeszukanie podlega zatwierdzeniu przez prokuratora.
    Powinieneś otrzymać postanowienie w tej sprawie

  • 5. Data: 2005-07-07 23:50:51
    Od: fan <g...@h...com>

    ?ysy wrote:
    > Czy maj? prawo wej?ae do mieszkania bez nakazu ? i przeszukanie zrobiae ??
    > czy warto z nimi wchodziae w uk?ady ?

    Nie maja prawa. Mozesz im podziurawc posladki z dwururki.

    Ich metoda jest strach. Mozesz obrocic ten instynkt przeciwko nim.

  • 6. Data: 2005-07-07 23:59:51
    Od: scream <n...@p...pl>

    fan napisał(a):
    > Nie maja prawa. Mozesz im podziurawc posladki z dwururki.

    jak najbardziej maja takie prawo, a Tobie polecam sie doedukowac, zanim
    zaczniesz wprowadzac ludzi w blad

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2005-07-08 02:27:38
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    > Czy mają prawo wejść do mieszkania bez nakazu ? i przeszukanie zrobić ??
    > czy warto z nimi wchodzić w układy ?

    Hmmm... obilo mi sie o uszy "w momencie, gdy w danym lokalu wystepuje
    uprawdopodobnione podejrzenie popelniania przestepstwa w danej chwili - i
    musza to udowodnic w raporcie". Niestety, prawnikiem nie jestem ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 8. Data: 2005-07-08 04:46:08
    Od: "lysy" <v...@p...fm>

    > Nie maja prawa. Mozesz im podziurawc posladki z dwururki.
    >
    > Ich metoda jest strach. Mozesz obrocic ten instynkt przeciwko nim.

    taak, a niby jak ??
    wpadlo ich 8chlop chyba 4po cywilnemu i ze 4 mundurowych, otworzylem drzwi a
    pan mundurowy napieral na mnie klata tak ze wladowali mi sie wszyscy do
    chaty zanim otrzymalem odpowiedz, na moje pytanie, o co chodzi .......

  • 9. Data: 2005-07-08 04:58:36
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    Z przykrością musze stwierdzić ze musiałem z chu..ami wejść w układ bo
    niestety białego proszku u mnie nie znależli, ani także broni i materiałów
    wybuchowych, ale jeden pan policjant okazał się takim skur...ielem że jak
    nic nie znalazł po to po co go przysłano, zaczoł dopierdalać się do
    komputera
    straszył mnie ze zaraz wezwie komputerowca i mi wysadzą komputer w powietrze
    (czyt.zabezpieczą)
    i tym sposobem wymusił na mnie pare moich kontaktów,
    ale jak to mówią chu..... mu w odbyt, bo powiedział że bedzie dzwonił do
    mnie jeszcze i że mam się czegoś dowiedzieć.... :))))
    a teraz to mi może skoczyć ..........
    bo kompa mam czystego, a jak bedzie dzwonił to mu powiem żeby się bujał bo
    za informacje się płaci .......... cwele jeb...ne
    a pozatym nie powiedziałem mu nic szczególnego, ale przynajmniej odjebał się
    od komputera
    a teraz to niech sie buja, bo nie jestem "ober kapo"

    pozdrawiam

    p.s.
    i prosze nie robić mi wywodów na temat nielegalnego oprogramowania, bo
    napewno większość z grupowiczów ma takie. :))))

  • 10. Data: 2005-07-08 05:39:36
    Od: Filar <f...@p...fm>

    łysy napisał(a):
    > Czy mają prawo wejść do mieszkania bez nakazu ? i przeszukanie zrobić ??
    > czy warto z nimi wchodzić w układy ?

    pewnie jestes jakis osiedlowy "gangsta" buahahaha
    dobrze zrobili ze cie odwiedzili, pewnie mieli powody