    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kazus allegro
    Date: Tue, 30 Aug 2005 18:16:50 -0500

    Mithos wrote:

    > Ja bym Ci pieniedzy nie zwrocil. Co prawda ja w akucjach dodaje cos
    > takiego :
    >
    > "Nie odpowiadam za prace Poczty Polskiej. Jesli ktos chce przesylki
    > ubezpieczonej lub z podana wartoscia, powinien liczyc sie z dodatkowa
    > oplata. W przeciwnym wypadku, gdy paczka zaginie zwracam tylko koszt
    > ubezpieczenia przyznanego przez Poczte Polska."
    >
    > wiec uwazam sprawe za oczywista. Jak ktos chce zaoszczedzic pare zl to
    > bierze na siebie ryzyko. Na spotkanie w sadzie jestem zawsze gotowy :)

    Obawiam się, że przegrasz.
    Grybyś napisał, że wysyłasz ubezpieczoną, ale jak ktoś chce taniej
    wówczas wyślesz mu zwykła, ale nie odpowiadasz jakby co, to wówczas
    byłoby ok.

    Co prawda nie masz obowiązku odpowiadać za pracę poczty, ale masz
    obowiązek nadać ją tak, aby poczta pokryła koszty poniesione przez
    kupującego. A tego nie dopełniasz wysyłając paczkę zwykłą.