  • 1. Data: 2004-01-20 19:36:42
    Temat: Re: Kasy chorych po 1.V.2004
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "kocur" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:73ed27da.0401200540.2b5b1d42@posting.google.com
    > Witam,
    >
    > jak to zostalo uregulowane z naszym leczeniem poza granicami kraju po
    > wejsciu do UE.
    >
    > Czy jezeli bede w Niemczech i pojde do lekarza, to po okazaniu mu
    > ksiazeczki ze stemplem z zakladu pracy, albo potwierdzenia, ze zaklad
    > pracy oplacil za mnie skladki za ostatni miesiac, przyjmie mnie bez
    > problemu i moja (mazowiecka) kasa chorych to ureguluje.
    > Czy raczej tylko i wylacznie w przypadku zagorzenia zycia a inaczej to
    > place sam.

    Coś słyszałem, że NFZ ma wydawać jakieś druki... poświadczenie ubezpieczenia
    na terenie PL.
    Kolejna biurokracja, ale nie trzeba będzie już wykupywać NNW, KL na
    wycieczki po terenie UE.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018

  • 2. Data: 2004-01-20 21:06:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy"
    <k...@W...interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ubezpieczenia
    > na terenie PL.
    > Kolejna biurokracja, ale nie trzeba będzie już wykupywać NNW, KL na

    A to akurat uważam za dobry pomysł. Wreszcie skończy się głupie
    dopytywanie, czy pan aby na pewno jest ubezpieczony.