  • 1. Data: 2004-01-20 18:19:43
    Temat: Alimenty dla zony???
    Od: "dawid" <a...@o...pl>

    Witam

    Sytuacja wyglada nastepujaca:
    Malzenstwo ze stazem 23 lata, ma dwie corki mezatki, starsza na wlasnym
    utrzymaniu, mlodsza razem z mezem studiuja i sa na utrzymaniu rodzicow.
    Maz pobiera rente a zona stracila prace i konczy jej sie zasilek, mieszkanie
    maja wspolne ale zona nie wytrzymuje z nim mieszkac bo dreczy ja psychiczne.
    Czy zona moze dostawac jakies alimenty ale nie biorac rozwodu???
    Prosze o odpowiedz, a w razie pytan postaram sie szybko odpowiedziec!!

    Dziekuje i pozdrawiam Dawid

  • 2. Data: 2004-01-21 21:27:03
    Temat: Re: Alimenty dla zony???
    Od: alex747<a...@o...pl>

> [...]
    > Czy zona moze dostawac jakies alimenty ale nie biorac rozwodu???
    > Prosze o odpowiedz, a w razie pytan postaram sie szybko

    Polecam lekturę art. 27 i 28 kodeksu rodzinnego. W zależności od
    sytuacji można oprzeć się na jednym z tych przepisów i wnieść
    sprawę do sądu.

    Pozdrawiam,
    a'lex

    -> http://usenet.pomocprawna.info