eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKasowanie biletów › Re: Kasowanie biletów
  • Data: 2004-02-07 13:45:31
    Temat: Re: Kasowanie biletów
    Od: "Oleg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Janusz Polanowski" <p...@z...sk> napisał:
    > Istota umowy osoby polega na tym, że przewoźnik zobowiązuje się
    > przewieźć klienta - pasażera na określonym odcinku (dystansie, trasie,
    > linii) w zamian za wzajemne świadczenie (z reguły pieniądze) pasażera na
    > rzecz przewoźnika.

    Warunkiem przewozu jest posiadanie ważnego biletu. Aby bilet był ważny, musi
    być skasowany. Czynność ta należy do pasażera tak samo, jak przyniesienie
    biletu z kiosku do autobusu, wejście po stopniach do pojazdu i upakowanie
    swojej szanownej osoby na siedzeniu. Przez kasowanie biletu pasażer nie
    obsługuje kasownika, lecz z niego korzysta, podobnie jak nie obsługuje
    autobusu przez to, że jego szanowna osoba zostaje przewożona, nie obsługuje
    siedzenia, gdy siada, podłogi, gdy stoi, stopni, gdy wsiada i wysiada.

    > Do obsługi tych urządzeń jest upoważniony skierowany do właściwych
    > czynności pracownik przedsiębiorstwa przewozowego.

    Obsługa to zupełnie inna jakość: oliwienie i ustawianie kasownika,
    czyszczenie i reparacja podłogi, siedzeń i stopni, bezpieczne prowadzenie
    pojazdu.

    W świetle powyższego nie ma potrzeby komentowania reszty.

    > Z poważaniem,
    > Janusz Polanowski

    Dito - Oleg


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1