    From: "_-Stan-_" <e-mail: ststan@priv.sos.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kasjerka.......[?]
    Date: Tue, 9 Sep 2003 05:33:46 +0200

    news:bjivca$d08$13@inews.gazeta.pl...
    > A co do kasjerki. Otóż silną poszlaką obciążającą ją jest fakt, że
    wybrała z
    > paczki, zgrzewki, czy cokolwiek to było innego akurat tę jedną sztukę ze
    > zmienionym kodem.

    Bo akuratnie ta paczka leżała na wierzchu kartonu.

    No ale to nie dowód, a zaledwie poszlaka. Natomiast do
    > obowiązków kasjerki należy nie tylko "przeciągnięcie" czytnikiem po
    kodzie,
    > ale i sprawdzenie czy wyświetlona przez kasę nazwa towaru odpowiada
    towarowi
    > na taśmie. No i pewnie tego obowiązku kasjerka nie dopełniła i za
    naruszenie
    > tego obowiązku została zwolniona. Bo zakładam oczywiście, że na kasie
    > wyświetliła się inna nazwa.

    Nie wyświetliła się inna nazwa. Była to nazwa kawy. Tylk cena się nie
    zgadzała w tym wszystkim.

    > Tak więc niestety zwolnić ją dyscyplinarnie mogli.

    Na jakiej niby podstawie ? -jak sądzisz ? Bo ja po rozmowie z nią doszedłem
    do wniosku, że nie miała zadnych szans aby wychwycić nieprawidłowość.
    Dlatego mnie ta sprawa interesuje, bo dziwi mnie jak można osobę zwolnić ze
    sklepu dyscyplinarnie za coś na co nie miała wpływu.

    > A co do opinii o pracy? Nie wiem, co oni dokładnie tam napisali. Jeśli
    > napisali, że niedopełniając obowiązków służbowych doprowadziła do
    powstania
    > strat, to w sumie bardzo się nie rozminęli z prawdą.

    Nie rozmineli się ? Według mojego osądu to jest osoba o nieskazitelnej
    opinii . I w tym przypadku uważam, że nie popełniła najmniejszego błędu.i
    pracowała tak dobrze jak tylko to było możliwe.
    Nie miała wpływu na to, że ktoś podmienił kod kawy na inny kod kawy z niższą
    ceną.
    Stan