  • Data: 2003-09-09 20:18:41
    Temat: Re: Kasjerka.......[?]
    Od: "_-Stan-_" <e-mail: ststan@priv.sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bjlbcl$iif$10@inews.gazeta.pl...
    > Jeśli faktycznie na kasie nie było różnicy w nazwie, a na towarze nie było
    > ceny jednostkowej by mogła to zweryfikować, to skłaniam się ku tezie, że
    > została niesłusznie zwolniona. Oczywiście przy założeniu, że nie było
    > jeszcze jakiś innych okoliczności obciążających.

    Nie chcę na grupie się rozpisywać, lub pomawiać jakąś firmę, ale sytuacja
    staje się ciekawa.
    Prawdopodobnie prawnik w firmie rozmawia z osobami które miały świadczyć w
    sprawie i wykorzystując zależność służbową "ustala" zeznania jakie mają
    złożyć. Firma prawdopodobnie broni się podając fakty rozmijające się z
    prawdą iż sklep miał narzucone przepisy wewnętrzne o sprawdzaniu kodu
    każdego artykułu [próbuje to podeprzeć lipnymi zeznaniami ustawionych
    pracowników] i twierdzi , iż stosuje się to cały czas w praktyce [podczas
    gdy cały czas , nawet dzisiaj, w sklepie naliczają tak jak ta biedna
    kasierka 1x kod x ilość sztuk]...
    Te informacje mam nieoficjalnie i nie wiem na ile są prawdziwe. Bo
    praktycznie fałszowanie faktów i nakłanianie pracowników do fałszywych
    zeznań nadawałoby się pod sąd. Ale to należałoby udowodnić.....

    Może to być jak z ochraniarzami w marketach. Prawie nikt z nimi nie wygrał,
    a co oni wyczynijają każdy wie.....

    A na marginesie...Zastanawiałem się jak można zwolnić [gdzie tu logika]
    uczciwą , pracowitą kasjerkę [za jaką ją uważałem].....Ale to osobny
    temat - nie związany z prawem... Nie zawsze ludzkie światopoglądy idą w
    parze...Czasem to przeszkadza w pracy...
    Stan