    From: AnnS <anns@[wytnijto]epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Karygodne zachowanie prokuratora
    Date: Wed, 25 Mar 2009 14:46:32 +0100

    boukun pisze:
    > Samo posiadanie pirackiego oprogramowania na komputerze nie jest w
    > Polsce przestępstwem. Trzeba było na ten temat nie dyskutować. Mój (nasz
    > rodzinny) komputer prywatny, nasze programy, są bo są i tyle i czekać co
    > prokurator z tym fantem zrobi.
    > Prokuratura i policja to są prawdziwi przestępcy, a to wyjdzie w trakcie
    > postępowania. Dać im się ponieść fantazji...

    Dziękuję za wnikliwe wyjaśnienie. Chyba będę musiała to wydrukować i
    zanieść prokuratorowi, żeby się dokształcił. Bo wygląda na to, że sam
    nie wie co z tym zrobić. Pomylił się z tą pornografią i teraz trzeba
    jakos zgnoic czlowieka, zeby przypadkiem nie chcial walczyc o swoje.
    Od pół roku 2 razy brat był przesłuchiwany w charakterze świadka i
    żadnych zarzutów nie postawili, a jedynie prokurator (a własciwie to
    tylko asesor) ciagle sie awanturuje i wymysla coraz to nowe powody jaka
    to jestes zla, przestepca i w ogole, dlaczego przychodzisz i dopominasz
    sie o swoje rzeczy. Wkurza mnie to, ze ciagle trzymaja komputery z
    danymi, ktorych brak niejednokrotnie utrudnia mi realizacje postawionych
    celów.
    Dodatkowo podczas jednego przesluchania pokazali bratu cala liste
    rzekomych piratow, zeby sie przyznal czy to jego. O nic wiecej nie
    pytali. Na liscie tej byly rowniez programy legalne. Ja już nie wiem co
    oni kombinuja i kiedy maja zamiar wreszcie to skonczyc.