  • Data: 2009-03-25 14:13:50
    Temat: Re: Karygodne zachowanie prokuratora
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AnnS" <anns@[wytnijto]epf.pl> napisał w wiadomości
    news:gqdd4o$s9m$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Dziękuję za wnikliwe wyjaśnienie. Chyba będę musiała to wydrukować i zanieść
    > prokuratorowi, żeby się dokształcił. Bo wygląda na to, że sam nie wie co z tym
    > zrobić. Pomylił się z tą pornografią i teraz trzeba jakos zgnoic czlowieka,
    > zeby przypadkiem nie chcial walczyc o swoje.
    > Od pół roku 2 razy brat był przesłuchiwany w charakterze świadka i żadnych
    > zarzutów nie postawili, a jedynie prokurator (a własciwie to tylko asesor)
    > ciagle sie awanturuje i wymysla coraz to nowe powody jaka to jestes zla,
    > przestepca i w ogole, dlaczego przychodzisz i dopominasz sie o swoje rzeczy.
> [...]

    To jest celowe utrudnianie życia i rozwoju ludziom w Polsce. Nie tłumaczyć się
    broń Boże cha..m, czekać na ich reakcje, ponaglać tylko o zwrot komputera,
    pisemnie i regularnie. Będziesz dyskutować na temat jednego programu, to się
    czepią innego, chcą po prostu szukać głupich i wyłudzić pieniądze. Nie potrafią
    prawdziwych przestęców ścigać i z przestępcami walczyć, to sami popełniają
    przestępstwa i chcą je przybić poszkodowanym (pokrzywdzonym).
    Proszę działać na zwłokę, wszystkie programy zainstalowane na prywatnym
    komputerze są legalne, nawet w celach edukacyjnych przerabiane i
    eksperymentowane. To prokuratura ma udowodnić, że jest inaczej, a tego nie są w
    stanie zgodnie z prawem zrobić, więc uciekają się do prymitywnych sztuczek, a
    nóż, ktoś weźmie winę na siebie...

    boukun