  • Data: 2009-03-26 13:21:01
    Temat: Re: Karygodne zachowanie prokuratora
    Od: AnnS <anns@[wytnijto]epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A jak myślicie, jest jakaś szansa na walkę o odszkodowanie? Straty
    wynoszą mnie już parę tys. zł i utracone zdrowie. To wielokrotnie więcej
    niż w sumie kosztowały te piraty (tzn. jakbym oryginały kupiła)!
    Poza tym jaki jest okres przedawnienia w takim przypadku? Jak pisałam to
    większość gier było bardzo starych, już nawet nie ma ich w sprzedaży
    (ciekawe skąd biegły wymyślił ich ceny - np. za Gobliiins z 1992r - 40
    euro, a przecież to można juz legalnie sciagnac z abandonia.com).