  • Data: 2023-04-07 09:33:10
    Temat: Re: Karetka zatrzymana przez policję
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > policji to nie mam też problemu z nazwaniem ich hipokrytami.
    >
    > No natomiast jak już się zdarzyło i policjanci stwierdzili, że to tak
    > gruba akcja że nie mogą odpuścić a kierownik twierdzi, ze jednak na
    > akcję jadą, to pewnie dałoby się to załatwić - choćby umówić się na
    > późniejsze odwiedziny, spisać numery i cyknąć fotkę kierowcy, żeby go
    > potem znaleźć.
    >
    > Albo była jakaś gruba akcja, albo tam pogotowie ma kosę z policją albo
    > policjanci bez grama wyobraźni, empatii i zastanowienia po co oni w
    > ogóle są i do czego służą. Wiesz co obstawiam:P

    <ironia> Ależ wykazali się dużą wyobraźnią. Jakby karetka nie na
    sygnale przejechała zakonnice w ciąży na pasach to pismaki nie jechaliby
    z lubością po tym ile przewin karetek nie na sygnale odpuścili? </ironia>

    Prosty to jest zwój drutu w kieszeni.
    Po coś karetka *może* jechać na sygnale choć ja mam szpital w okolicy i
    jednak wolałby żeby używali sygnału "w miarę oszczędnie".

    --
    A. Filip