  • 1. Data: 2004-10-16 12:37:19
    Temat: Kara za przejazd bez biletu - coś dla Łola Kapuśniaka.
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Nie pamiętam czy opisywałem przejścia z kanarami-debilami w PKP ...
    Zdaje się, że tak podczas jakiejś wesołej dyskusji z Łolem Kapuśniakiem
    w zamierzchłych czasach ...

    Łolo ... jesli sobie przypominasz => Jechałem bez biletu ... tłumaczyłem
    kanarowi, że może on żądać ode mnie dokumentów, a ja mogę żądać od niego
    piwa , kawy i dziwki ... Może on legitymować ... co najwyżej papużki
    nierozłączki , które w domu choduje ... Mogę nie podpisywać wezwań,
    które mi wręcza ... czytaj - Wezwanie nie doręczone skutecznie , nie
    przedłuża biegu przedawnienia ...

    A teraz finał ... Odebrałem wezwanie, acz go nie podpisałem ... jechałem
    bez biletu, acz postanowiłem sobie i grupie udowodnić parę rzeczy ... to
    , że przeciętny kanar to półgłówek, to , że KANAR NIGDY NIE MA RACJI i
    ma prawo co najwyżej życzyć mi miłej podróży ... Łolo .. .pewnie
    pamiętasz wątek ... jak nie - pogoogluj ...

    A tu proszę - zakończenie akcji ...

    http://www.bajson.com/~promilek/pkp/skanuj.jpg/

    Zakończenie ... tak się zdaje cymbałom z pkp ... Napisali, że przewóz
    odbywał się na trasie Wrocław - Szczecin ... Jednak trasa była Wrocław -
    Przemyśl ... Teraz ja , będę chciał zapłacić za przejazd bez biletu na
    trasie Wrocław - Szczecin, ale pod warunkiem , że okażą mi to, że na
    wezwaniu taka trasa była ... jeśli takiej trasy nie było , to będę miał
    wrażenie, że PKP próbuje wyłudzić pieniądze za przejazd , którego w
    ogóle nie było ;)

    Cóż ... wyłudzenie ... kanar dał dupy , i ci co prostowali sytuację
    tylnej części ciała też dali ;)

    Co powiesz na to ? KANARZE ...

    http://www.bajson.com/~promilek/pkp/skanuj.jpg/

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 2. Data: 2004-10-16 12:40:57
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:

    > http://www.bajson.com/~promilek/pkp/skanuj.jpg

    Poprawka, niektórym link nie zadziała :>

  • 3. Data: 2004-10-16 17:59:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    hehe, dobre :-)

    P.

  • 4. Data: 2004-10-16 20:35:08
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > hehe, dobre :-)

    Wrócę do Wrocławia, to zainteresowanym prześlę kopię pisma, które
    wysłałem ... tylko jednoo pismo , i efekt murowany :>

    Powiem, że nie było w "polityczny" sposób napisane, a jedynie
    przelewałem na papier co mi mój mały móżdżek na język poniósł ;)

    Ciąg dalszy również może przedstawię ... czyli próby ustalenia , jak to
    możliwe, że jechałem do Przemyśla z Wrocławia (Wezwanie z tego tytułu
    mam) a równocześnie władowali mi wezwanie za jazdę do Szczecina ... może
    być wesoło ;)

  • 5. Data: 2004-10-17 11:38:17
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał:

> [...]
    > mi to, że na wezwaniu taka trasa była ... jeśli takiej trasy nie było
    > , to będę miał wrażenie, że PKP próbuje wyłudzić pieniądze za

    pieniactwo, IMO...
    przez takie sprawy, inni czekaja dluzej na "rzeczywiste" reklamacje.

    --
    Psychik

  • 6. Data: 2004-10-17 13:05:20
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Psychik napisał:

    > pieniactwo, IMO...
    > przez takie sprawy, inni czekaja dluzej na "rzeczywiste" reklamacje.

    Zgadzam się ... pieniactwo po 1 kanara ... Po cholere wypelnial
    wezwanie, skoro w racjonalny sposob wytlumaczylem mu, ze i tak kasy nie
    beda z tego miec, zwlaszcza w przyp[adku postepowania sadowego ...

    Pieniactwo osob z BPBB ... na tlumaczenia, ze powinni to zalatwic w 30
    dni , panienka zaczela sie powolywac na ustawe ... o ktorej pojecianie
    miala ... po wskazaniu konkretnego art. od razu jej go zacytowalem i
    okazalo sie, ze nie ma sie nijak do sprawy ... Rozdraznila mnie (w syt.
    gdy to JA MIALEM RACJE) zabawiali sie przez kilka miesiecy w
    informowanie mnie, ze sprawa w toku, ale nie mam sie co przejmowac ,bo
    odsetki mi sie nie naliczaja za okres reklamacji ... ROTFL ...

    Nie oducza sie probowac stwarzac pozory tych co wszystko wiedza i
    wszystko mogą ... będą się pieprzyc z takimi sprawami ... czytaj ..
    inni, ktorzy czekaja na PWAZNE ROZWIAZANIA W PWAZNYCH sprawach nadAL
    BEDA INTERPRETOWAC SKROT pkp JAKO pieknie, ku^*(* pieknie >..

    Na cpo zwrocilem rowniez uwage w jednym pismie do PKP. :>

  • 7. Data: 2004-10-17 13:42:48
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > wezwanie, skoro w racjonalny sposob wytlumaczylem mu, ze i tak kasy nie
    > beda z tego miec, zwlaszcza w przyp[adku postepowania sadowego ...
    ty twierdzisz ze nic nie beda z tego mieli, on twierdzi ze bedzie cos z
    tego mial.
    W ten oto sposob wsyzscy sa sczesliwi :)

    leon

  • 8. Data: 2004-10-17 14:31:26
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "leon" <L...@n...interia.pl> napisał:

    > ty twierdzisz ze nic nie beda z tego mieli, on twierdzi ze bedzie
    > cos z tego mial.
    > W ten oto sposob wsyzscy sa sczesliwi :)

    O0o.. to przepraszam. niech sie pieni ;-)

    --
    Psychik