  • Data: 2003-09-17 14:10:16
    Temat: Re: Kara za nielegalne prowadzenie działalnosci gospodarczej.
    Od: "Now24" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Patrycja" <p...@n...poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bk9ok1$4n1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Mimo iz jestem uczennica?? A jesli bym wyraził tzw. zal czynny to tez mi
    > grozi??

    > Mimo iz jestem uczennica?? A jesli bym wyraził tzw. zal czynny to tez mi
    > grozi??

    Wszystko zależy od tego jaka to była działalność, w jakim charakterze
    prowadzona, jak Cię przyłapano i kto. Fakt, że jesteś uczennicą nie zmienia
    nic jeśli chodzi o obowiązek odprowadzania składek ZUS. Nie wiem jaki zarzut
    Ci postawiono - podałaś za mało szczegółów (jeśli się wstydzisz napisać
    dokładnie o co poszło napisz na prv t...@N...wp.pl ). Nie wiem
    też czy miałaś do czynienia z Policją gospodarczą i czy do sądu wpłynął
    wniosek o popełnieniu przestępstwa/wykroczenia skarbowego. Opisz dokładnie
    całą sytuację to pomożemy. "Żal czynny" może zostać wzięty pod uwagę w
    szczególnych okolicznościach - zależy jak bardzo organy ścigania
    zaangażowały się w wykrycie Twojej działalności.