  • 11. Data: 2003-04-03 22:47:24
    Temat: Re: Kanar+ dane osobowe
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Jakub Jackiewicz wrote:

    > Bo?

    "Pewien mężczyzna jechał tramwajem.." :)

    KG

  • 12. Data: 2003-04-04 04:21:25
    Od: "Klemens" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Marcin N (Szpak)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tożsamości
    > podróżnego - zwrócić się do funkcjonariusza Policji i innych organów
    > porządkowych, które mają, zgodnie z przepisami prawa, uprawnienia do
    > ustalania tożsamości osób, o podjęcie czynności zmierzających do ustalenia
    > tożsamości podróżnego"
    >
    > --> a co jesli nie mam zamiaru czekac na Policje (z roznych powodow)? Czy
    > kontrolerzy maja prawo mnie zatrzymac do momentu przyjazdu Policji/strazy
    > miejskiej? Chyba nie? Czysto teoretycznie wiec - moge wysiasc z
    > tramwaju/autobusu i grzecznie powiedziec panom kontrolerom "do widzenia"?

    Dzięki bradzo :)

  • 13. Data: 2003-04-04 04:21:41
    Od: "Klemens" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "Pewien mężczyzna jechał tramwajem.." :)
    >
    > KG

    Dzięki bradzo :)

  • 14. Data: 2003-04-04 05:58:54
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > pasażerów mieć). Prościej by było, gdyby kontroler po prostu zapytał
    > kierowcę, czy autobus miał opóźnienie.

    Nie badz naiwny. Oni maja z tego kase.

  • 15. Data: 2003-04-04 06:31:53
    Od: Jakub Jackiewicz <m...@w...katowice.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    | Nie badz naiwny. Oni maja z tego kase.

    A kierowca ma kartę drogową, która jest w większości przedsiębiorstw
    drukiem ścisłego zarachowania i za jej fałszowanie grożą stosowne
    konsekwencje. A w karcie drogowej wpisuje się m.in. opóźnienia.

    --
    Jakub Jackiewicz, Josephsdorf-O/S **** m...@w...katowice.pl
    Górnośląskie Tramwaje: http://www.wpk.katowice.pl/memphis/

  • 16. Data: 2003-04-04 08:10:24
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > konsekwencje. A w karcie drogowej wpisuje się m.in. opóźnienia.

    Nigdy nie widzialem, aby kierowca wypelnial cos w trakcie jazdy. Jesli
    ja wypelniaja to na petli. A nikt nie jest w stanie pamietac z 30-stu
    przystankow po kolei o ktorej mial byc na danym przystanku i jakie mial
    na nim opoznienie.

  • 17. Data: 2003-04-04 09:37:51
    Od: Jakub Jackiewicz <m...@w...katowice.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    | Nigdy nie widzialem, aby kierowca wypelnial cos w trakcie jazdy. Jesli
    | ja wypelniaja to na petli.

    No i dobrze.

    | A nikt nie jest w stanie pamietac z 30-stu
    | przystankow po kolei o ktorej mial byc na danym przystanku i jakie mial
    | na nim opoznienie.

    Kierowca ma odjeżdżać punktualnie ze wszystkich przystanków, czyli na
    każdym przystanku powinien porównać godzinę na zegarze z rozkładem - a tym
    samym wie, czy musi przyspieszyć jazdę, czy odczekać chwilę jeśli jedzie
    przed czasem. A skoro ma kłopoty z pamięcią to może powinien zmienić pracę?

  • 18. Data: 2003-04-04 10:40:38
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > Czy na bilecie jest oznaczany przystanek na którym został skasowany bilet?
    > Zapewne nie, jest tylko godzina - więc udowodnienie na którym przystanku
    > się wsiadło nie jest takie proste (można ewentualne świadków spośród
    > pasażerów mieć). Prościej by było, gdyby kontroler po prostu zapytał
    > kierowcę, czy autobus miał opóźnienie.

    Zapewne bylo by prosciej dla kontorlera.
    Ale jesli chodzi o przepisy to chyba to oni musza mu udowodnic wine a nie on
    swoja niewinnosc? Wiec moze powiedziec w sadzie o spoznieniu tramwaju a oni
    niech dochodza juz sobie dalej.

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 19. Data: 2003-04-04 20:03:40
    Od: Marcyś <m...@w...pl>

    Użytkownik "Cray" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem ze "planowany" oznacza ten z rozkladu jazdy ... wiec nie rozumiem
    > dlaczego wystawiono mandat ... byl bilet - byl, bilet byl wazny - wazny
    > zgodnie z regulaminem .... pisalbym odwolanie do mandatu (jako zalacznik
    > ksero biletu) + zazalenie na prace kontrolerow ....

    A może zamiast odwołania zagrozić pozwem
    o zapłatę za krzywdy wynikłe na skutek
    opóźnienia. Niech sobie sami zapłacą karę,
    a Tobie - odszkodowanie.

  • 20. Data: 2003-04-07 19:13:59
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

> [...]
    > miejskiej? Chyba nie? Czysto teoretycznie wiec - moge wysiasc z
    > tramwaju/autobusu i grzecznie powiedziec panom kontrolerom "do

    Kontrolerzy nie moga wobec ciebie uzyc sily fizycznej w celu zatrzymania
    cie (teoretycznie oczywiscie) choc wiele razy widzialem jak kontroler
    stanal przy krzesleku delikwenta i sie nie ruszal po prostu mimo ze tamten
    sie pchal i chcial wyjsc :) (gosc by niezly misiek)...

    A na policje masz obowiazek poczekac ale na przystanku na ktorym masz
    ochote czyli nie musisz jechac 3 przystanki dalej gdzie oni chca sie
    umowic z policja jesli miales wysiasc wlasnie tutaj ... i to oczywiscie
    teoretycznie bo 90% kanarow to wielkie przerosniete buraki ktore maja to
    wsyztsko w d**ie :(

    AndY