  • Data: 2003-08-21 11:58:58
    Temat: Re: Kanar
    Od: "hmmm" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z góry dziękuje za wszelkie pomocne odpowiedzi. Prosiłbym o darowanie
    sobie
    > dobrych rad typu: kupuj bilet wcześniej itd.

    nigdy nie dostałelem mandatu, ale skoro jest potrzeba podpisania takowego, a
    Twój podpis na nim nie widnieje to mogą Ci, delikatnie mowiac, nic nie
    zrobic ;)
    rownie dobrze kanar moglby wypisac takie mandaty polowie Trojmiasta, gdyby
    znal ich dane osobowe. ale takie jest moje zdanie, poczekaj na opinie
    ekspertow.
    a na przyszlosc ;)

    wchodzi kanar do tramwaju i do jednego z pasazerow:
    K: bilecik prosze
    P: trąbka
    K: jaka trąbka?
    P: jaki bilecik?