  • 21. Data: 2007-10-02 20:11:54
    Temat: Re: Kaczyński nic nie ma
    Od: "Jaksa" <J...@w...pl>

    news:fdttln$ddr$1@news.onet.pl...
    > ...ani prawa jazdy, ani samochodu
    > ani konta ani oszczędności ani żony [o braku żony Tusk zapomniał?] ;)

    Ma posadę premiera a jego brat bliźniak prezydenta.
    Trudno osiągnąć więcej.

    Jaksa

  • 22. Data: 2007-10-02 20:12:46
    Od: Polok_prawdziwy <B...@p...pol>

    Sky wrote:

    > ...ani prawa jazdy, ani samochodu
    > ani konta ani oszczędności ani żony

    A wstajoncom kukaracem, mo psynojmnij...?

  • 23. Data: 2007-10-02 20:13:50
    Temat: Re: KaczyĹ?ski nic nie ma
    Od: Polok_prawdziwy <B...@p...pol>

    awe wrote:

    > ale ma mozg

    W galotach...

  • 24. Data: 2007-10-02 20:59:26
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Icek, ty to może lepiej komentuj sobie Ariela Szarona czy kto tam u was na
    wsi
    > jest aktualnie prezydentem (nie jestem na bieżąco z wydarzeniam w 3
    świecie).
    > Oki? Ocenianie polskiego prezydenta zostaw Polakom.

    wiesz co czyni z Ciebie elektorat PISu ? Wulgaryzm i pogarda. W wielu
    kwestiach zgadzam sie z Kaczynskimi. Jestem za zmniejszeniem korupcji,
    zwiekszeniem nakladow na sluzbe zdrowia, szybsza budowa autostrad oraz
    przeprowadzeniem reform gospdarki. Ale nie w tym wykonaniu. Inne partie maja
    podobny cel ale wykonanie o niebo lepsze.

    Kultura osobista, otwartosc, pozytywne myslenie. Z takimi cehcami mozna tez
    duzo zdzialac pozytywnego. Buta, buractwem, chamstwem tez mozna duzo
    zdzialac ale raczej to jest krotkowzroczne i na krotka mete. Po jakims
    czasie wszyscy sie od Ciebie odwracaja.

    Ale to jest "oczywista oczywistosc" tylko jakos niezrozumiala dla pewnego
    kregu.

    Icek

  • 25. Data: 2007-10-02 21:33:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Logiczniak wrote:
    > Użytkownik "Jotte"

    > To ze dr Kaczynski nosi mozg i go uzywa - trudno jest dostrzec byle
    > chlystkom i niedorobionym magistrom, Kwasniewskim Tuskom i innym podobnym.
    > Trzeba byc doktorem zeby dorownac poziomem doktorowi. Musiscie sie Jotte
    > jeszcze duzo uczyc, ale i tak juz nie macie szans. Za pozno.
    >
    > Logiczniak

    moherowy beret?

  • 26. Data: 2007-10-02 21:34:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Zbierzchowski wrote:

    > Zgoda :)
    > A jest właśnie konkretna sitwa do rozpieprzenia :)

    Szczególnie widać to w polityce zagranicznej Polski, gdzie zostaliśmy
    pośmiewiskiem całej Europy i nie tylko.

  • 27. Data: 2007-10-02 21:49:08
    Od: "Jaksa" <J...@w...pl>

    > wsi
    > świecie).
    >

    > wiesz co czyni z Ciebie elektorat PISu ? Wulgaryzm i pogarda. W wielu

    Mylisz się Icek. Czyni to mój intelekt, zdrowy rdzeń moralny i narodowy.

    Jaksa

  • 28. Data: 2007-10-02 21:51:28
    Od: "jozek" <j...@p...com>

    Użytkownik "matusm" napisał w wiadomości

    > Jezeli nie jest obciazony zadnymi obowiazkami wzgledem rodziny,nie ma zadnych
    > ograniczen,,,,,
    > To jest najlepszy z mozliwych,jego pasja bedzie dobrze rzadzic

    Zupelnie jak kazdy katolicki xionc :-)

    Józek

  • 29. Data: 2007-10-02 21:53:54
    Od: "Jaksa" <J...@w...pl>

    > Szczególnie widać to w polityce zagranicznej Polski, gdzie zostaliśmy
    > pośmiewiskiem całej Europy i nie tylko.

    Dobrze już dobrze, no to teraz idź się pochlastać.
    he he

    Jaksa

  • 30. Data: 2007-10-02 21:54:56
    Od: "Jaksa" <J...@w...pl>