  • 1. Data: 2007-10-02 13:39:27
    Temat: sprzedaz w sklepie
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    http://www.positivo.pl/regulamin.xml

    czy ktos moglby przeanalizowac ten regulamin i stwierdzic czy sklep moze
    odrzucic moje zamowienie poniewaz pomylil sie z cena ?cena na sklepie
    zostala zmieniona od rana, wczoraj byla inna. Ja zamoiwlem 5 sztuk
    telewizorow po bardzo okazyjnej cenie, jednak oni twierdza ze nie to byl
    blad na stronie producent cos zle podal i im komputer zle marze naliczyl...
    chce oddac sprawe do sadu ale mniej wiecej chcialbym wiedziec czy ma mjakas
    szanse wygrania tej sprawy
    z gory dziekuje

  • 2. Data: 2007-10-02 13:56:00
    Temat: Re: sprzedaz w sklepie
    Od: "karol g." <g...@o...pl>

    słyszałem że te sprawy to pewiaki,
    trzeba kierować do sadu i dowalać koszty i jeszcze odszkodowanie za straty
    moralne,
    sądy dodają te odszkodowanie w zależności od ilości sprzętu czyli jeżeli
    kupiłeś 5 telewizorów
    to mnozysz 5 x cena telewizora prawdziwa x cena telewizora fikcyjna x
    współczynnik dq ( czyli jak bardzo poczułeś się dotkniety moralnie czyli od
    3 do 7 ) daj 7 czyli :
    5x3000x30x7 = 3.150.000 zł
    plus oczywiście koszty sądowe i cena tych telewizorów

  • 3. Data: 2007-10-02 14:13:08
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > naliczyl...
    > chce oddac sprawe do sadu ale mniej wiecej chcialbym wiedziec czy ma

    Patrz punkt 2.5 - nie masz szans co cena nie stanowi oferty

  • 4. Data: 2007-10-02 17:18:46
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    TMK pisze:

    > Patrz punkt 2.5 - nie masz szans co cena nie stanowi oferty

    I odwieczne pytanie czy regulamin sklepu ma prawo ograniczać ustawowe
    prawa konsumenta :)

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 5. Data: 2007-10-02 17:59:25
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    czyli generalnie co ?
    nie moge sie odwolywac???????
    czy jak sie odwola mto mam jakies szanse na co sie powolac?
    trzeba wkoncu okreslic jak to sie ma a sklepy internetowe niech sie maja na
    bcznosci z tymi ich bledami

  • 6. Data: 2007-10-02 19:00:39
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    No wiec tak, telewizor byl po 37zl :)
    teraz kosztuje prawie 4tysiace zloty
    znalazlem go poprzez ceneo.pl

    zamowilem 5 sztuk,

    wypelnilem formularz wybralem platnosc przy odbiorze, dostalem potwierdzenie
    zamowienia z wyluiczeniami i wszystkim, nacisnalem link potwierdzajacy
    zamowienie znowu podliczenie wyszlo niby do rozpatrzenia...i rano mam
    telefon ze to pomylka zle marza naliczona ... 37zl marza przy 4k ?jakas
    pomylka
    no i teraz niby nie dostane tego telewizora'ow ale moge sie w przyszlosci
    powolac na te zamowienie i dostane rabat na dana wybrana przez siebie rzecz.

    tu jest regulamin
    http://www.positivo.pl/regulamin.xml

    powoluja sie na punkty
    "
    Witamy
    Dziękujemy za uwagi, jednak podczas składania zamówienia zaakceptował Pan
    regulamin sklepu, który znajduje się na naszej stronie internetowej, oto
    link do niego: http://www.positivo.pl/regulamin.xml, kilka punktów
    regulaminu dotyczącego tej sytuacji to: punkt 2.5; 2.7; 2.11; 3.4.
    Raz jeszcze bardzo nam przykro, że nie jesteśmy w stanie zrealizować Pana
    zamówień.
    Pozdrawiamy serdecznie"

    Złożono właśnie zamówienie w sklepie internetowym positivo.pl
    Potwierdź to klikając na podany link lub dzwoniąc pod wskazany nr telefonu.
    Dziękujemy! Poniżej znajdują się szczegółowe informacje.

    Witaj Bartłomiej Jarocki,

    Dziękujemy za złożenie zamówienia w sklepie Positivo. Numer twojego
    zamówienia: 87147.

    Ponieważ została wybrana forma płatności Płatność przy odbiorze, zanim
    zamówienie zostanie przekazane do realizacji, prosimy o jego potwierdzenie.
    Potwierdzenie można dokonać automatycznie klikając na odnośnik poniżej lub
    dzwoniąc pod nr telefonu naszej infolnii: (22) 499-06-53.

    Twoje zamówienie złożone w sklepie internetowym positivo.pl zostało
    przekazane do rozpatrzenia. Poniżej znajdują się szczegółowe informacje.

    Witaj Bartłomiej Jarocki,

    Dziękujemy za złożone zamówienia w Positivo.pl. Twoje zamówienie nr 87147
    zostało przekazane do rozpatrzenia przez pracownika sklepu Positivo.pl

    Zapraszamy także do dodania opini o naszym sklepie w serwisie Ceneo.pl

    Poniżej znajdziesz komplet informacji na temat twojego zamówienia.

    Koniecznie zapoznaj się z warunkami dostawy i odbioru zamówienia.

    Dane teleadresowe
    Adres dostawy/zamawiąjącego Dane do faktury
    Bartłomiej Jarocki
    zubrzyckiego 7b/1
    75-437 koszalin
    tel. 501545379
    email: f...@w...pl
    Bez faktury VAT

    Zamówiono następujące produkty
    Produkty Adres dostawy Wartość zł
    5 x Telewizor LCD Philips 32" 32PF9731D/10
    Jak w tabeli
    "Dane teleadresowe" 185,00
    Suma wartości zamówionych produktów: 185,00

    Rabaty
    Rabat za wartosc jednorazowego zamowienia (0.0%) 0,00
    Suma rabatów: 0,00

    Dodatkowe koszty
    Koszt doręczenia 600,00
    Forma płatności: Płatność przy odbiorze 9,00
    Suma dodatkowych kosztów: 609,00
    Całkowita wartość zamówienia wynosi: 794,00 zł

    Dodatkowe uwagi do zamówienia
    Kupuje w cenie 37zł jak na stronie

    isc do sadu ?jaki sad i jaki pozew?

    begin 666 32pf9731_01.jpg
    M_]C_X `02D9)1@`!`0```0`!``#_VP!#``4#! 0$`P4$! 0%!04&!PP(!P<'
    M!P\*"PD,$0\2$A$/$1 3%AP7$Q0:%1 1&"$8&AP='Q\?$Q<B)"(>)!P>'Q[_
    MVP!#`04%!0<&!PX(" X>%!$4'AX>'AX>'AX>'AX>'AX>'AX>'AX>'AX>'AX>
    M'AX>'AX>'AX>'AX>'AX>'AX>'AX>'A[_P `1" `M`"T#`2(``A$!`Q$!_\0`
    M'P```04!`0$!`0$```````````$"`P0%!@<("0H+_\0`M1 ``@$#`P($`P4%
    M! 0```%]`0(#``01!1(A,4$&$U%A!R)Q%#*!D:$((T*QP152T? D,V)R@@D*
    M%A<8&1HE)B<H*2HT-38W.#DZ0T1%1D=(24I35%565UA96F-D969
    G:&EJ<W1U
    M=G=X>7J#A(6&AXB)BI*3E)66EYB9FJ*CI*6FIZBIJK*SM+6VM[B
    YNL+#Q,7&
    MQ\C)RM+3U-76U]C9VN'BX^3EYN?HZ>KQ\O/T]?;W^/GZ_\0`'P$
    ``P$!`0$!
    M`0$!`0````````$"`P0%!@<("0H+_\0`M1$``@$"! 0#! <%! 0``0)W``$"
    M`Q$$!2$Q!A)!40=A<1,B,H$(%$*1H;'!"2,S4O 58G+1"A8D-.$E\1<8&1HF
    M)R@I*C...@...D-$149'2$E*4U155E=865IC9&5F9VAI:G-T=79
    W>'EZ@H.$
    MA8:'B(F*DI.4E9:7F)F:HJ.DI::GJ*FJLK.TM;:WN+FZPL/$Q<;
    'R,G*TM/4
    MU=;7V-G:XN/DY>;GZ.GJ\O/T]?;W^/GZ_]H`# ,!``(1`Q$`/P#C-&^.7QAM
    M+R:*Q\2W%ZL;G,<]M%/QGU*[OUKKM-_:C^)5@575O#^D7BCJ?L\
    L+G\0Q'Z5
    MY)X&POB2\_X%_P"A5Z?8890I`(/K7HX;`JO3YN:QPXC&>QGRVN=
    SI/[7ED<+
    MK'@BZ@/=K:]$G_CK*O\`.NRT;]J+X7WV!=R:QIA/7[19;@/^_9:
    O*8=(TVY'
    M[^PM9/\`>B4_TIMQX+\,S#+Z/:Y]0N*<LKFMFB(YC![H^BM'^,O
    PNU8J+3QM
    MI*EN@N9?LQ_*0+79V6IZ;?0B:RU"TN8CT>&974_B#7Q==_#_`,*
    ;23I*@GNL
    MTBG]&Q^E>3^/M,@T'Q;=Z;ICS16R1PNH:3)R\2.1GCNQKEKX2=%
    )R.JCB85G
    M:):\&<>(K\^A;_T(UZ1ITH&.:\S\+N(]>U!B0!N8?^/&NXM+D `[A^=>OEC2
    MHZ]SS<PBW4^1VUC,,#FM`7 VUR-I>$ ?-5];WC[WZUZ%D^IY;YD;%U*&4\UX
    M9\46\WQYJ#9Z1VX_*",5ZO->\?>KR'QTXE\8Z@_M$/RC45YF:JU
    ./J>GE;?/
    M*_8/&_A^_P##WC?6M%69YFL[V6$RQ@J'VL1G%9L=OKA_U9O?^ EZ_3:]M;F1
    M@]I>_9R!RIA5U/N>A_6HDM=5Q\^J0?\``;7'_LQKP[GM'YK00>)
    !*K8U%]I!
    M*$R8/MQS5^:#QA-*'MK+5;=<`;(A.P^OS$G]:_0:X\*I-J,M]+?
    R>=+Q(RP1
    M@MPJ]2#V05KBPN,<ZO?'_@,7_P`13;$?G*MC\06^[!KY^D,O^%>
    A_"OX#^*?
    M'^EWVM7VI_V5*ESY!2^M9/,DPBG<,XX^8#\*^VHK*1'#-J%W)CL
    Q0 _DHJY2
    %<F"/_]D`
    `
    end

  • 7. Data: 2007-10-02 19:03:58
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    generalnie rzecz biorac na pewno skieruje sprawe do sadu czy ktos mi moze
    powiedziec co ijak napisac jak kierowac sprawa ... zeby wygladalo
    profesjonalnie ?:)

  • 8. Data: 2007-10-02 19:32:56
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    bartek pisze:

> [...]
    > czy jak sie odwola mto mam jakies szanse na co sie powolac?
    > trzeba wkoncu okreslic jak to sie ma a sklepy internetowe niech sie maja na

    Był tu mój temat jakiś czas temu z laptopem w tytule. Ja tam się nie
    poddaję i walczę. Tylko, że ja mogę stracić tylko +- 200 zł, w Twoim
    wypadku pewnie większa suma jest na myśli :)

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 9. Data: 2007-10-02 19:46:23
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    bartek pisze:

> [...]
    > czy jak sie odwola mto mam jakies szanse na co sie powolac?
    > trzeba wkoncu okreslic jak to sie ma a sklepy internetowe niech sie maja na

    Dobra... jeszcze raz. opisz dokładnie co jak się działo. Co wypełniałeś,
    co od nich otrzymałeś (maile, telefony itp), co potwierdzałeś i klikałeś.

    Ogólnie wszystkie sklepy wrzucają takie punkty, ze to nie oferta, ale
    nie ma co się tym przejmować za bardzo.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 10. Data: 2007-10-02 20:10:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Oct 2007, PlaMa wrote:

    > I odwieczne pytanie czy regulamin sklepu ma prawo ograniczać ustawowe prawa
    > konsumenta :)

    Wskaż to prawo, które jest ograniczane. Przepis, artykuł... :)
    Zauważ, że w wątku o laptopie sytuacja jest *inna*: tam sklep *przyjął*
    zamówienie, a dopiero po potwierdzeniu (mailem) usiłował je "odrzucić".
    Tu zamówienia nie przyjął.

    pzdr, Gotfryd