  • 51. Data: 2007-09-01 13:43:22
    Temat: Re: Kaczmarek
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fbbc6l$4st$2@inews.gazeta.pl...

    > sa fakt popierania pisu dyskwalifikuje cie w jakiejkolwiek merytorycznej
    > dyskusji.

    tu akurat w pełni się muszę zgodzić, nie da się nie zgodzić z powyższym
    stwierdzeniem...

    pzdr,
    dkzzzz

  • 52. Data: 2007-09-01 13:56:00
    Od: xxx <x...@x...pl>

    dekazzze pisze:
    > tu akurat w pełni się muszę zgodzić, nie da się nie zgodzić z powyższym
    > stwierdzeniem...

    Ubecja za to Cię pokocha, a może nawet jakiś Krauze pogłaszcze i ochłap
    rzuci.

    Nie, nie głosowałem i nie popieram PiSu. Głównym zwycięstwem ubecji na
    PiSiorami jest właśnie wpajanie takiego bełkotu małym i głupim.
    --
    pzdr

  • 53. Data: 2007-09-01 14:15:03
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "xxx" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > Nie, nie głosowałem i nie popieram PiSu. Głównym zwycięstwem ubecji na
    > PiSiorami jest właśnie wpajanie takiego bełkotu małym i głupim.

    Twoje zdanie, masz prawo, niezależnie od tego jak ja je oceniam... Wkońcu na
    PiS nie głosowałeś ;)
    a kto mnie pokocha niech kocha ;) ja nie muszę odwzajemniać.

    pzdr,
    dkzzz

  • 54. Data: 2007-09-01 14:20:49
    Od: xxx <x...@x...pl>

    dekazzze pisze:
    > Twoje zdanie, masz prawo, niezależnie od tego jak ja je oceniam... Wkońcu na
    > PiS nie głosowałeś ;)
    > a kto mnie pokocha niech kocha ;) ja nie muszę odwzajemniać.

    A więc życzę powodzenia... w uskutecznianiu ekstremizmów myślowych
    podobnie jak moherowe towarzystwo.

    --
    pzdr

  • 55. Data: 2007-09-01 14:56:07
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości

    > CZyli _ja_ jestem przestępcą, bo _Ty_ tak mówisz.
    > Tak właśnie myślałem.

    Jeśli tyle zrozumiałeś to rzeczywiście potrzebujesz leczenia.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 56. Data: 2007-09-01 17:56:07
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    stern pisze:

    > Johnson, a powiedz Ty mi jedną rzecz (bo sie zastanawiam kto zwariował).
    > Czy Twoim zdaniem można sprawcy przestępstwa z 241 postawic zarzuty z 233
    > (czy nie działa w ramach prawa do obrony).

    Pewnie ich chytrze wezwano jako świadków a nie w charkterze podejrzanych :-)

    MAc

  • 57. Data: 2007-09-02 07:51:18
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    > Co nie zmienia faktu, że to starta papieru, czasu i pieniędzy.

    Zaczyna powszechnie funkcjonować określenie "stenogram" na zapisy literowe
    rozmów telefonicznych czy innych, dźwiękowych.
    Tymczasem od zawsze:
    stenografia pisanie skrótowe (za pomocą uproszczonych liter i symboli
    reprezentujących słowa i wyrażenia), umożliwiające dosłowne zapisywanie
    przemówień, wykładów, poleceń, treści korespondencji itp. (słownik
    Kopalińskiego).
    Takie zapisy stosuje się wtedy, gdy nie ma możliwości szybkiego
    rejestrowania wypowiadanych słów innymi metodami (jak np. rejestracja
    elektroniczna).
    Publikowane (w telewizji, prasie) zapisy podsłuchiwanych rozmów NIE są
    stenogramami i, domniemywam, nigdy w tej formie nie były dokonywane.
    WSm

  • 58. Data: 2007-09-02 08:40:17
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sun, 02 Sep
    2007 09:51:18 +0200, wsm zeznał(a):

    > Zaczyna powszechnie funkcjonować określenie "stenogram" na zapisy literowe
    > rozmów telefonicznych czy innych, dźwiękowych.

    premier twierdzi, że Prokuratura i ABW to wymiar sprawiedliwości, a Ty się
    takim drobiazgiem przejmujesz?

    Słowa nabierają nowych znaczeń teraz :)

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 59. Data: 2007-09-09 19:13:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern pisze:

    > Johnson, a powiedz Ty mi jedną rzecz (bo sie zastanawiam kto zwariował).
    > Czy Twoim zdaniem można sprawcy przestępstwa z 241 postawic zarzuty z 233
    > (czy nie działa w ramach prawa do obrony).

    2001.06.19 wyrok s.apel. II AKa 74/01 Prok.i Pr. 2002/9/22
    w Łodzi

    Nie jest dopuszczalne skazanie sprawcy fałszywych zeznań za przestępstwo
    określone w art. 233 § 1 k.k., jeżeli w postępowaniu karnym, w którym
    występował jako oskarżony, złożył uprzednio w charakterze świadka co do
    okoliczności związanych z zarzucanym mu czynem.

    1991.06.20 uchwała SN I KZP 12/91 OSNKW 1991/10-12/46

    Nie jest dopuszczalne skazanie sprawcy fałszywych zeznań za przestępstwo
    określone w art. 247 § 1 k.k. (z 1969 roku), jeżeli w postępowaniu
    karnym, w którym występował jako oskarżony, złożył je uprzednio w
    charakterze świadka co do okoliczności związanych z zarzucanym mu czynem.

    Krótko mówiąc - jeśli go oskarżą o przeciek do postępowanie o fałszywe
    zeznania do kosza

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 60. Data: 2007-09-09 19:15:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    doktor_z_tworek pisze:

    > nie tylko prokuratura a cale panstwo sie kompromituje, jak mozna inwigilowac
    > i zatrzymywac przestepcow - toz to skandal przeciez!!!!!!!!

    Żeby w tworkach dla pacjentów udostępniali internet: to jest skandal.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/
    http://notki.com.pl/johnson