  • 11. Data: 2002-12-20 16:04:31
    Temat: Re: Kablowka...
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Fri, 20 Dec 2002 07:45:06 +0000 (UTC),emssik@trex.[spam].wsi.edu.pl (Daniel
    Roziecki),Daniel Roziecki <X...@1...0.0.1>
    napisał/a:

    > O to, ze aby moc podpiac sie do internetu przez kablowke, musze miec z nimi
    > podpisana umowe.

    To by było nawet wygodniejsze dla właściciela mieszkania i myślę,że podpisze Ci ten
    papierek,wyrazi zgodę...Skoro on jest daleko,to może Ci przesłać listem
    poleconym...Nie musisz go specjalnie ściągać na miejsce.

    > To, ze miszkanie jest okablowane, nie znaczy, ze wlasciciel ma podpisana umowe. To
    > jest roczne osiedle i wszystkie mieszkania byly przygotowywane do odbioru TVK. Tak
    > wiec sygnal jest, ale umowy nie ma i nikt za to nie placi. Nie przeszkadzalo by mi
    > to w niczym, szczegolnie biorac pod uwage podejscie tego TVK do mojej osoby, gdyby
    > nie chec podpiecia tego nieszczesnego internetu.

    Z kablówki korzystaj bez ograniczeń,a co go internetu,to się postaraj jednak wydębić
    od właściciela ten papierek.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaja

  • 12. Data: 2002-12-20 17:10:18
    Od: emssik@trex.[spam].wsi.edu.pl (Daniel Roziecki)

    Witam,

    >W tej sytuacji uczciwie przyznaje, ze moja dotychczasowa wiedza
    >(praktyczna) chyba sie troche zdezaktualizowala i pora ją odświezyc.
    >Pozdrawiam, Joker

    Szkoda, ze podobnego podejscia nie ma ta TVK :(

    Pozdrawiam zyczac milych i wesolych swiat.

    --
    Daniel Roziecki (emssik)
    www.emskeys.emssik.net.pl <- fajny toolsik :)