    Subject: Re: KW-138 a swoboda zawietania umów
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5a5a41ed$0$5145$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <5a5a541d$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <WEx6C.603097$gR.323463@fx14.ams1>
    <5a5b3ddb$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
    <p3fetj$sfu$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <5a5b6554$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    From: Kviat
    Date: Sun, 14 Jan 2018 18:35:17 +0100

    > Dla dobra dziecka powinny zmusić rodziców do odpowiedniego zajęcia
    > się nim. Obu rodziców. A nie z automatu zakładać, że matka się nadaje
    > a ojciec nie, bez badania jak sytuacja wygląda w rzeczywistości.

    To była ironia.
    Ale ok. Doprecyzuję.

    Chodziło mi o to, że skoro każde dziecko doznaje uszczerbku na psychice
    z powodu braku kontaktu z jakąś płcią i nie może się wychowywać z tegoż
    powodu, to w przypadku *BRAKU* jednego z rodziców, <ironia> sąd - dla
    dobra dziecka - powinien nakazem przydzielić takiego rodzica z urzędu.
    A żeby zapewnić prawidłowy rozwój dziecka, powinien nakazem zarządzić,
    że rodzic dotychczasowy ma mieć prawidłowe relacje i obowiązki
    (oczywiście małżeńskie) z urzędowo nadanym partnerem. Pod groźbą
    odebrania dziecka i spaleniem na stosie opierającego się rodzica. </ironia>

    Z argumentu Liwiusza wynika, że żyjemy w społeczeństwie, w którym duża
    część ludzi ma uszczerbek na swojej psychice i są niewychowani.
    (A co z kolejną częścią wychowaną przez heteroseksualnych rodziców
    alkoholików itp. patologie i odstępstwa od Liwiusza "normy" rodziny?
    Robi się z tego dość duża część społeczeństwa. Niepokojąco duża...)

    Ale może i tak jest. Ostatnie wybory pokazały, że może coś w tym jest.

    Tylko nie rozumiem, dlaczego takiego argumentu używa w kontekście
    odbierania praw osobom homoseksualnym?
    Jak sobie radzą z takim problemem samotni rodzice heteroseksualni?
    Jak dla prawidłowego rozwoju dziecka zapewniają dziecku kontakt z płcią
    przeciwną (i dlaczego osoby homoseksualnie nie mogłyby robić tego tak samo)?
    Czy samotna heteroseksualna matka wychowa córkę na lesbijkę, a syna na
    homosia?
    Czy samotny heteroseksualny ojciec wychowa homosia na syna, a córkę na
    lesbijkę?
    Dlaczego rodzice homoseksualni mieliby niby zabraniać dziecku kontaktu z
    płcią przeciwną?
    Co z rodzicami homoseksualnymi, które z przyczyn nacisków
    społecznych/sąsiadów wyszły za mąż/ożeniły się i mają dzieci, ale
    rozstały się albo straciły współmałżonka w wypadku? Machnąć na to ręką,
    czy odebrać im dzieci?

    To co Liwiusz pisze kupy się nie trzyma i tyle.

    Pozdrawiam
    Piotr