  • 1. Data: 2011-11-28 07:15:12
    Temat: Re: KGPN atakuje :)
    Od: AdamK <a...@g...com>

    On 22 Lis, 22:26, "Maciek." <m...@g...com> wrote:
    > Studiowałem kiedyś... Jeden (pierwszy) semestr... Jakoś tak w 2001 roku?
    >
    > Od lipca br KGPN zawraca mi głowę listami zwykłymi, w których domaga się
    > kasy tytułem zadłużenia wynikającego ze świadczenia usług dydaktycznych.
    > Czynili to "w oparciu o udzielone w dniu 2010-10-25 pełnomocnictwo".
    > 28.07.2011 - 14447 zł
    > 19.08.2011 - 14506 zł
    > Pojechałem do szkoły aby zapytać skąd takie kwoty i w ogóle co ja mam z tym
    > zrobić po 10 latach. Ale najpierw niech mi pokaże jakieś wezwanie do
    > zapłaty, bo sobie nie przypominam aby szkoła miała jakieś roszczenia, gdy
> [...]

    Nic się z nimi nie kłóć. Poczekaj aż oddadzą sprawę do sądu, wtedy (na
    urzędowym formularzu) podnieś zarzut przedawnienia i po krzyku.

    AdamK

  • 2. Data: 2012-06-25 11:13:18
    Od: "M3tz" <m3tzger@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Witam!

    Nie wiem dlaczego w ogóle przejmujesz się czymś takim. Jedyna korespondencja którą
    powinieneś potraktować poważnie jest pismo urzędowe z pieczatką sądyu. Reszta to
    makulatura na rozpałke do kominka. Do mnie wysyłali podobne smsy i listy, które
    zlewałem konsekwentnie. Po czasie zadzwoniła jakaś pani, którą wyśmiałem. Tyle było z
    naszej korespondencji.