  • 1. Data: 2011-11-27 20:37:38
    Temat: Re: dawny mandat z Austrii w polskim sądzie - do wygrania?
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    Witam,
    Nie rozumiem. Przecież polskie sądy nie mogą ścigać za przekroczenie prędkości za
    granicą.
    Spotkałem się z opinią, że nawet jeśli taka sprawa trafi do polskiego sądu, to można
    ją łatwo wygrać.
    Czy ktoś wie o co tu chodzi?
    Rafal* - zapłaciłeś ostatecznie ten mandat?

    Pozdr.
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl

  • 2. Data: 2011-11-27 21:41:43
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-11-27 21:37, Użytkownik Kazik napisał:

> [...]
    można ją łatwo wygrać.
    > Czy ktoś wie o co tu chodzi?
    > Rafal* - zapłaciłeś ostatecznie ten mandat?

    Zapominasz o jednym drobiazgu dzisiaj "za granicą" oznacza za
    granicą UE, Austria zdaje się za tą granicą nie leży.