  • 1. Data: 2006-09-14 19:02:07
    Temat: Justynka i pocztówki ;)
    Od: "już nie żołnierz" <k...@n...pl>

    Trafilem na cosik takiego, czesto przewijajacego sie po grupie tematu
    WINDYKACJA :) :
    http://wiadomosci.onet.pl/1403238,69,item.html

    a tu link do komentarza:
    http://wiadomosci.onet.pl/1,15,11,22995612,64238519,
    2468611,0,forum.html

    Czy ten internauta ma racje? - wydaje mi sie, że nie bo ja podpisujac sie
    swoim nickiem powinienem byc co najmniej nakłoniony do leczenia
    schizofrenii;)

    był jeszcze taki komentarz, ale szybko moderator go usunął " bylem w legii
    ... Notka usunięta - zgłoszenie naruszenia regulaminu."

    brzmiał mniej wiecej tak "....znajdujac sie w czarnym foliowym worku w 2 m
    dole każdy znajdzie pieniądze na zadłużenie" - czy to juz mozna pod cos
    "podciągnąć"?

    Generalnie co mozna i wiakim zakresie pisac na takim forum? Bo pisanie
    "jestem gangsta i strzelam do wszystkich" moze na autora sciagnac
    nieszczescie, gdy jest pisane w pewnym kontekscie.

    --
    schizofreniczny hiszpański kot

  • 2. Data: 2006-09-14 19:29:39
    Temat: Re: Justynka i pocztówki ;)
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 14 Sep 2006 21:02:07 +0200, już nie żołnierz napisał(a):

    > Czy ten internauta ma racje? - wydaje mi sie, że nie bo ja podpisujac sie
    > swoim nickiem powinienem byc co najmniej nakłoniony do leczenia
    > schizofrenii;)

    Nie ma racji wg mnie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-09-14 21:29:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "już nie żołnierz" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

    Nie ma racji. Głownie z tego powodu, że celem działania nie jest tu przesłanie
    przez Justynkę informacji (nawet gdyby ją zatrudniał), a doprowadzenie do
    niekorzystnego rozporządzenia mieniem rzekomego dłużnika, który wykonuje
    połączenie telefoniczne. Może zatrudniać 10 Justunek, a faktu tego nie zmieni.

  • 4. Data: 2006-09-14 22:47:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem rzekomego
    > dłużnika, który wykonuje połączenie telefoniczne. Może zatrudniać 10
    > Justunek, a faktu tego nie zmieni.

    Przez "doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem" masz na
    myśli "impulsy" wydane na telefon?

    Hmmm... To zasadniczo jest z urzędu ścigane :)

  • 5. Data: 2006-09-15 13:35:08
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem rzekomego
    > dłużnika, który wykonuje połączenie telefoniczne. Może zatrudniać 10

    Wczoraj w Wiadomościach Tv (chyba na 1 programie) było to poruszane.
    Nie zatrudniają żadnych Justynek. Firmie Kruk chodzi o to, żeby dana
    osoba zadzwoniła pod wskazany na pocztówce numer telefonu, oczywiście
    nie wiedząc, że ten numer telefonu jest do firmy Kruk.

    --
    Kaja

  • 6. Data: 2006-09-15 17:35:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:7o2pt3-upm.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Przez "doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem" masz na
    > myśli "impulsy" wydane na telefon?
    > Hmmm... To zasadniczo jest z urzędu ścigane :)

    Ano jest.

  • 7. Data: 2006-09-15 22:23:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > w wiadomości news:7o2pt3-upm.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ano jest.

    Nie, nie. Panowie - bez przesady. Art. 285 KK służy do czegoś innego ;-)

    M.

  • 8. Data: 2006-09-15 22:30:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie, nie. Panowie - bez przesady. Art. 285 KK służy do czegoś innego ;-)

    Ja myślałem o 286 kk

  • 9. Data: 2006-09-19 19:43:26
    Od: " " <j...@g...pl>

    > Ja myślałem o 286 kk

    Brak znamion. A konkretnie "w celu osiągnięcia korzyści majątkowej". Co
    innego, gdyby Kruk miał procent od tych wykonanych do nich telefonów...

  • 10. Data: 2006-09-19 21:22:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    j...@g...pl wrote:

    > Brak znamion. A konkretnie "w celu osiągnięcia korzyści majątkowej". Co
    > innego, gdyby Kruk miał procent od tych wykonanych do nich telefonów...

    A, przepraszam bardzo, w jakim celu chcą, żeby ktoś do nich zadzwonił?
    Żeby towarzysko porozmawiać, czy wyciągnąć kasę - czyli uzyskać korzyść
    majątkową?