  • 1. Data: 2006-09-14 17:39:49
    Temat: Sprzet AGD z uszkodzeniem mechanicznym
    Od: "Luki" <l...@g...pl>

    Witam
    Kupiłem przez internet pralkę. Sprzet dostalem kurierem, był fabrycznie
    zapakowany. Kiedy rozpakowałem sprzet okazało się, że pralka ma pekniety
    (zapadnięty w jednym miejscu) blat. Po oględzinach stwierdziłem, że opakowanie
    pralki (płyta styropianowa wzmocniona dwoma deseczkami) jest w stanie
    nienaruszonym i z takim uszkodzeniem pralka została zapakowana w fabryce.
    Niestety nie spisałem protokołu uszkodzenia, bo kurier pojechał natychmiast po
    tym jak pomógł mi wnieść pralkę. Zresztą nie spodziewałem się, że coś tak
    dobrze zapakowanego może byc uszkodzone. Czy mogę teraz domagać sie
    odszkodowania od sklepu czy producenta? Zaraz po zauwazeniu uszkodzenia
    zrobilem zdjecia i wyslalem do producenta i sklepu wraz z opisem uszkodzen.
    Czy mam szanse uzyskać naprawę (wymiane blatu)od serwisu? Jak to wygląda w
    świetle prawa?

  • 2. Data: 2006-09-14 17:49:37
    Temat: Re: Sprzet AGD z uszkodzeniem mechanicznym
    Od: "Cuma" <t...@p...onet.pl>

    > Kupiłem przez internet pralkę.
    Zatem masz 10 dni na rezyfnacje z zakupu, nawet bez podawania przyczyny.

  • 3. Data: 2006-09-14 18:46:08
    Od: "Luki" <l...@g...pl>

    Cuma <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Zatem masz 10 dni na rezyfnacje z zakupu, nawet bez podawania przyczyny.

    Tak wiem, ale bede 100 w plecy.

  • 4. Data: 2006-09-14 19:11:10
    Od: "art409" <a...@w...pl>

    > Tak wiem, ale bede 100 w plecy.

    jakiej firmy jest ten sprzet?
    pozdr
    Artur

  • 5. Data: 2006-09-14 19:19:47
    Od: "Łukasz Brzeziański" <l...@g...pl>

    art409 <a...@w...pl> napisał(a):

    > jakiej firmy jest ten sprzet?
    > pozdr
    > Artur

    SAMSUNG

  • 6. Data: 2006-09-14 19:20:00
    Od: "Luki" <l...@g...pl>

    art409 <a...@w...pl> napisał(a):

    > jakiej firmy jest ten sprzet?
    > pozdr
    > Artur

    SAMSUNG

  • 7. Data: 2006-09-14 20:47:11
    Od: "art409" <a...@w...pl>

    > SAMSUNG

    nie jest to firma w ktorej łatwo reklamuje sie uszkodzenia mechaniczne.

    mozesz zareklamowac z tytułu niezgodności towaru z umową - uszkodzenie
    mechaniczne, tylko musisz być pewien czy nigdzie nie podpisywales ze
    odebrales bez uszkodzen lub bez zastrzerzen,
    nie musisz ponosic dodatkowych kosztów.
    skontaktuj sie ze sklepem i porozmawiaj zeby Ci wymienili i nie daj sobie
    wcisnąc dodatkowych kosztów,
    jesli nic nie bedą chcieli pomuc to wal od razu do federacji konsumenckiej

  • 8. Data: 2006-09-14 22:59:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 14.09.2006 Cuma <t...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Zatem masz 10 dni na rezyfnacje z zakupu, nawet bez podawania przyczyny.

    Mam niepokojące wrażenie, że sklep nie uzna wymienionej usterki jako
    koniecznych zmian poczynionych w zakresie zarządu zwykłego.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2006-09-14 23:07:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 14.09.2006 Luki <l...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > tym jak pomógł mi wnieść pralkę. Zresztą nie spodziewałem się, że coś tak

    Obawiam się, że będzie to głównie kwestia dowodowa. Spróbuj zareklamować z
    tyt. niezgodności z umową. A nuż sprzedawca przekroczy termin 14tu dni
    który ma na odpowiedź i będzie musiał spełnić Twoje żądania z przyczyn
    formalnych. Jeśli nie przekroczy, to ciągle MZ musi powołać biegłego co
    pewnie zrobi niewielkim kosztem. Dopiero w tym momencie warto sobie zadać
    pytanie czy warto w to brnąć dalej, bo następny krok to już sąd
    (ewentualnie mediacja).

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2006-09-15 05:48:24
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Marcin Debowski napisał(a):
    > Obawiam się, że będzie to głównie kwestia dowodowa.

    a sprzedawca będzie musiał udowodnić, że wydał pralkę zgodną z umową...

    tylko do czego biegły?

    KG