  • 1. Data: 2004-10-28 22:00:42
    Temat: Jest precedens:)
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,2359872.html

    "Precedensowa sprawa w płockim sądzie: 19-latek oskarżył pub, nie było
    miejsc w nim dla osób niepalących. Wygrał!"

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 2. Data: 2004-10-28 22:19:56
    Temat: Re: Jest precedens:)
    Od: "Kukak@bana" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnco2r0a.mt7.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,2359872.html
    >
    > "Precedensowa sprawa w płockim sądzie: 19-latek oskarżył pub, nie było
    > miejsc w nim dla osób niepalących. Wygrał!"

    I od tego momentu właścicielka Lisiej Jamy bedzie go witała promienistym
    uśmiechem i zawsze bedzie mile widziany :-P

  • 3. Data: 2004-10-29 04:51:41
    Od: "Big Jack" <u...@o...fdfyez.dalxecla.aw>

    W wiadomości:
    użytkownik: *Renata Gołębiowska* napisał(a):

    > http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,2359872.html
    >
    > "Precedensowa sprawa w płockim sądzie: 19-latek oskarżył pub, nie było
    > miejsc w nim dla osób niepalących. Wygrał!"

    Teraz nie znajdzie dla siebie miejsca, choćby kopcił jak lokomotywa.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 4. Data: 2004-10-29 08:11:20
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl>

> [...]
    >
    > "Precedensowa sprawa w płockim sądzie: 19-latek oskarżył pub, nie było
    > miejsc w nim dla osób niepalących. Wygrał!"

    Proponuję pójść za ciosem i domagać się w pubach miejsc dla niepijących ;)
    nn

  • 5. Data: 2004-10-29 08:39:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > "Precedensowa sprawa w płockim sądzie: 19-latek oskarżył pub, nie było
    > miejsc w nim dla osób niepalących. Wygrał!"

    noo, i jezeli wlascicielka konkretna to zalatwi studentowi bramke na
    wszystkie dyskoteki i puby.

    P.

  • 6. Data: 2004-10-29 09:34:05
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Proponuję pójść za ciosem i domagać się w pubach miejsc dla niepijących ;)

    no przepraszam bardzo, ale skoro ktos nie pali to dlaczego ma znosic ten
    smierdzacy dym??
    Bardzo dobrze ze ktos walczy o swoje prawa

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 7. Data: 2004-10-29 09:39:01
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Nikodem Nijaki* wrote in <news:clstvi$4v0$1@inews.gazeta.pl> :

    > Proponuję pójść za ciosem i domagać się w pubach miejsc dla niepijących ;)

    ... i dla cyklistów, żydo-masonów. ;)

    --
    "Pogrożę mu tylko palcem" - rzekł kładąc go na cynglu.

  • 8. Data: 2004-10-29 09:56:59
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...cruso.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > no przepraszam bardzo, ale skoro ktos nie pali to dlaczego ma znosic ten
    > smierdzacy dym??
    > Bardzo dobrze ze ktos walczy o swoje prawa

    Zawsze jest swoboda wyboru, zamias siedzieć w śmierdzącym pubie, można iść
    na spacer - to zdrowsze :))))
    nn
    ps
    a ja palę cygara :)))

  • 9. Data: 2004-10-29 09:58:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > no przepraszam bardzo, ale skoro ktos nie pali to dlaczego ma znosic ten
    > smierdzacy dym??
    > Bardzo dobrze ze ktos walczy o swoje prawa

    to idzie do kosciola a nie do pubu!

    ja bym na drzwiaqch wywiesil kartke dla palacych by takich cwokow sie
    pozbyc.
    (sam nie pale zeby nie bylo)

    P.

  • 10. Data: 2004-10-29 10:04:56
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *castrol* wrote in <news:41820e81$1@news.home.net.pl> :

    > no przepraszam bardzo, ale skoro ktos nie pali to dlaczego ma znosic ten
    > smierdzacy dym??

    Może zmienić lokal lub zacząć przypalać. Wybór nie musi być w 100%
    dobry.

    --
    Mężczyzna zakochuje się tak jakby spadał ze schodów - to po prostu
    wypadek.