  • 11. Data: 2004-10-29 10:22:42
    Temat: Re: Jest precedens:)
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Właśnie w TrUjce jest program o tej sprawie z Płocka. Padło
    stwierdzenie, że pracodawca ma obowiązek utworzyć w miejscu pracy
    palarnię. Czy to prawda? Jest jakiś przepis? Bo skąd biorą się pod
    eleganckimi biurowcami pokurczone sylwetki w kłębach dymu?

    To co znalazłam w przepisach to:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1996/0055.htm
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1997/0844.htm

    Na moje oko nie ma nic tam o obowiązku utworzenia palarni. Może coś
    przeoczyłam, może są jeszcze inne przepisy?

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 12. Data: 2004-10-29 10:28:34
    Od: "Hajenus " <h...@W...gazeta.pl>

    Nikodem Nijaki <n...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "castrol" <j...@w...cruso.pl> napisał w wiadomości

    > ;)

    > Zawsze jest swoboda wyboru, zamias siedzieć w śmierdzącym pubie, można iść
    > na spacer - to zdrowsze :))))
    > nn
    > ps
    > a ja palę cygara :)))

    Ja też :)))

    H.

  • 13. Data: 2004-10-29 10:39:25
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Renata Gołębiowska* wrote in
    n.waw.pl> :

    > Na moje oko nie ma nic tam o obowiązku utworzenia palarni. Może coś
    > przeoczyłam, może są jeszcze inne przepisy?

    Z tego co pamietam to rzeczywiście nie ma obowiązku, a za to dodatkowo
    może przerwę na papieroska odliczyć od czasu pracy.

    Co do tych biurowców to naprawdę głupota ze strony administracji
    budynku. Robią marmury, aluminium a tu stoją ludki i kopcą, pety się
    walają zamiast zrobić palarnię.

    --
    "Nie nadużyłem alkoholu. To tylko cały świat jest 3 kieliszki do
    tyłu." - Humprey Bogart

  • 14. Data: 2004-10-29 10:54:00
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@1...acn.waw
    .pl>,
    Renata Gołębiowska wrote:

    > Właśnie w TrUjce jest program o tej sprawie z Płocka.

    Są już wyniki sondy radiowej:
    Czy prawa niepalących są w Polsce przestrzegane?
    tak - 5%
    nie - 95%

  • 15. Data: 2004-10-29 11:36:32
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnco48a8.t91.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...
    > In article <s...@1...acn.waw
    .pl>,

    > Są już wyniki sondy radiowej:
    > Czy prawa niepalących są w Polsce przestrzegane?
    > tak - 5%
    > nie - 95%

    ilu trzeba zebrać palaczy, żeby to odpowiadało emisji toksycznych substancji
    z jednej kopcącej ciężarówki albo autobusu?
    nn

  • 16. Data: 2004-10-29 16:29:53
    Od: "Mark" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnco2r0a.mt7.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,2359872.html
    >
    > "Precedensowa sprawa w płockim sądzie: 19-latek oskarżył pub, nie było
    > miejsc w nim dla osób niepalących. Wygrał!"
    >

    > Renata
    > --
    nie bardzo jest z czego sie cieszyć
    jeżeli taki idiotyzmy przechodzą przez sąd to jestem szczerze zmartwiony
    dlaczego?
    pub zapewne był prywatny a nie społeczny
    to w takim razie następnym razem przyjdzie taka gnida do MOJEGO domu
    gdzie się pali i mnie oskarży albo każe mi opuścić ten dom w końcu co za
    różnica?
    czekamy na proces od niepijącego...........
    w dalszym procesie zidiocenia poczekamy na proces od niesłuchającego
    muzyki......
    nadzieja w drugiej instancji że da po uszach.
    a foto gościa powinno byc w każdej szatni w mieście
    aby przypadkiem nie wszedł do lokalu i był narażony na dym.
    oczywiście to żadne szykany tylko w trosce o jego zdrowie
    MM

  • 17. Data: 2004-10-29 16:39:48
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cltr7c$8le$1@atlantis.news.tpi.pl>, Mark wrote:

    > to w takim razie następnym razem przyjdzie taka gnida do MOJEGO domu
    > gdzie się pali i mnie oskarży albo każe mi opuścić ten dom w końcu co za

    A znasz przepis, który mówi o tym, że masz u siebie w domu wyznaczyć
    miejsce dla niepalących?

  • 18. Data: 2004-10-29 18:25:38
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Proponuję pójść za ciosem i domagać się w pubach miejsc dla niepijących ;)
    > nn

    Chyba nie o to chodzi. Dym roznosi sie wszedzie, a alkoholu ze szklanki
    tak nie rozniesiesz ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 19. Data: 2004-10-29 19:28:56
    Od: "Mark" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnco4sik.9d.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn.
    waw.pl...

    > A znasz przepis, który mówi o tym, że masz u siebie w domu wyznaczyć
    > miejsce dla niepalących?
    >
    > Renata

    oooo
    a jeszcze nie ma?
    coż za niedopatrzenie.......
    ale pewnie niedługo będzie co?

    MM

  • 20. Data: 2004-10-29 20:02:51
    Od: "PeeS" <P...@w...pl>

    > ilu trzeba zebrać palaczy, żeby to odpowiadało emisji toksycznych
    substancji
    > z jednej kopcącej ciężarówki albo autobusu?
    > nn

    Niedawno mówili o tym w Wiadomościach.
    Podobno jeden papieros jest bardziej szkodliwy niż 2 godzinny spacer w
    kłębach spalin przy autostradzie.
    Nie chodzi o ilość tylko o jakość.

    Ja nie palę i nie uważam, żebym musiał z tego powodu spacerować po parku
    zamiast iść do jakiejś restauracji czy kawiarni.
    To tak jakbym musiał rezygnować z wejścia do kina bo jakieś prostaki
    zapierdziały.

    Pozdrawiam
    PeeS