  • Data: 2004-01-20 20:32:48
    Temat: Re: Jesli złapie mnie kontroler MPK...
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jesteś kontrolerem, tak?

    Tak, jestem.

    > Policja jest ustawiona pod kontrolerów, nie chodzi mi tu o udostępnianie
    > danych... policjant pogadał na osobności z kontrolerem,

    No i to uważasz za cos nieodpowiedniego, ze kontroler uciął sobie na boku
    pogawędkę z policjantem? A moze to koledzy np?

    > potem dla
    > formalności ze mną, ale od razu do mnie mówił opryskrliwie i w drodze na
    > komendę podobnie - na moje argumenty zaczął gadać co ja nie zrobiłem i że
    > następnym razem proszę nie zgłaszać napaści bo to kontroler MPK a na
    pytanie
    > czy miał prawo mnie wepchnąć do autobusu odpowiedział zawile że tak (jeśli
    > to nie jest przyjmowanie subiektywnego stanowiska to nie wiem co to jest?)

    Moze zwykła niechęć do gapowiczów i wszelkiego innego elementu? Cecha u
    kontrolerów i policjantów wysoce poządana...

    > Ale co ma piernik do wiatraka? Czy ja stosuję przemoc? Albo jakieś hamskie
    > zachowania?

    No niestety sam się własnie do takich zachowan przyznałeś.

    pdr
    Olo