    From: "Kuba Gach" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jesli złapie mnie kontroler MPK...
    Date: Tue, 20 Jan 2004 20:08:34 +0100

    > Pomijając fakt , że nie miał prawa wciągać Cię siłą do pojazdu, nic mnie
    tak
    > nie wkurza jak zasłanianie się Konstytucją i innymi tzw. swobodami
    > obywatelskimi przy popełnianiu wykroczen i innych podobnych czynów, np.
    > jazda na gapę.

    jesteś kontrolerem, tak? wkurzać to może, mnie wkurza wiele rzeczy ale po to
    mamy takie wkurzające dokumenty jak konstytucja itp. aby jakiś porządek był,
    wykroczenia nie popełniłem, co najwyżej złamałem regulamin MPK nie okazując
    biletu na rządanie, ale niczego nie usprawiedliwia stosowanie wobec mnie
    przemocy fizycznej...

    > Ona jest nastawiona neutralnie a nie pod kontrolerów - jesli kontroler
    > zwraca się z prosbą o ustalenie danych gapowicza wskazując go, to mają w
    > swietle prawa obowiazek te dane ustalic i udostepnic kontrolerowi
    > niezaleznie od tego jakich niestworzonych historii pasazer by nie
    wygadywal.
    > Trzeba bylo zglosic przestepstwo jesli Twoim zdaniem takowe zostalo
    > popelnione - jakos nie wierze zeby odmowiono przyjecia zgloszenia.

    Policja jest ustawiona pod kontrolerów, nie chodzi mi tu o udostępnianie
    danych... policjant pogadał na osobności z kontrolerem, potem dla
    formalności ze mną, ale od razu do mnie mówił opryskrliwie i w drodze na
    komendę podobnie - na moje argumenty zaczął gadać co ja nie zrobiłem i że
    następnym razem proszę nie zgłaszać napaści bo to kontroler MPK a na pytanie
    czy miał prawo mnie wepchnąć do autobusu odpowiedział zawile że tak (jeśli
    to nie jest przyjmowanie subiektywnego stanowiska to nie wiem co to jest?)

    > A to już jest jawna kpina. Proponuję, zeby kazdy anarchista rypnąl
    cegłówką
    > w głowę policjanta na ulicy. Tak w ramach wyrazania poglądów i
    protestów....

    Ale co ma piernik do wiatraka? Czy ja stosuję przemoc? Albo jakieś hamskie
    zachowania? Może jest to prowokacja ale po prostu wiele się nasłuchałem o
    nadużyciach kontrolerów i chciałem sprawdzić czy te pogłoski są prawdziwe
    aby móc wyciągnąć z tego konsekwencje oraz obierać określone stanowisko w
    częstych dyskusjach na tego typu tematy...