  • 1. Data: 2002-05-11 00:27:38
    Temat: Sprawa sądowa
    Od: "misio" <m...@w...pl>

    Czy ktoś orientuje się po jakim czasie może sprawa tocząca się w sądzie
    zostać przedawniona.Za wszelkie sugestie z góry dziękuję...

  • 2. Data: 2002-05-11 02:29:49
    Temat: Odp: Sprawa sądowa
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik misio <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abhoks$aet$...@a...dialog.net.pl...
    > Czy ktoś orientuje się po jakim czasie może sprawa tocząca się w sądzie
    > zostać przedawniona.Za wszelkie sugestie z góry dziękuję...

    Nie spotkałam się z orzeczeniem koleżanek , w treści " sprawa
    przedawniona.".
    natomiast odroczenie , umorzenie ,nie wszczęto postępowania, zawieszenie ,
    wyrok , wyrok zaoczny , postanowienie a w rodz. dodatkowo postanowienie w
    postępowaniu opiekunczo-wychowawczym czy postanowienie w postępowaniu
    poprawczym. .
    Nie o to chciałeś pewnie zapytać , podaj popełniony czyn a wtedy można mówić
    o przedawnieniu.
    Sandra.

  • 3. Data: 2002-05-11 07:51:17
    Temat: Re: Sprawa sądowa
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Sat, 11 May 2002, misio wrote:

    > Czy ktoś orientuje się po jakim czasie może sprawa tocząca się w sądzie
    > zostać przedawniona.

    Sprawa nie może się przedawnić, co najwyżej roszczenie które stanowi jej
    podstawę. A bieg terminu jego przedawnienia każde podjęcie czynności
    zmierzających do dochodzenia lub zabezpieczenia roszczenia przerywa.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 4. Data: 2002-05-13 10:39:54
    Od: "BP" <j...@a...waw.pl>

    Sprawa cywilna nie może się przedawnic. Wszczęcie postępowania przerywa bieg
    przedawnienia

    ost...