  • 1. Data: 2002-05-10 23:36:04
    Temat: Spis - JESZCZE RAZ
    Od: "Tomasz" <t...@g...pl>

    Ok. Juz takie pytania padały ale pozostały sensownej odpowiedzo. Pytam zatem
    jeszcze raz:

    DISCLAMER:
    Bardzo prosze wszystkich zwolenników patriotycznych obowiązków,
    miłośników sld i aws, awanturników i podżegaczy (Leszek) i wszystkich którzy
    nie mają nic KONKRETNEGO lub SENSOWNEGO do powiedzenia o odpuszczenie sobie
    udziału w dyskusji. Nie chce rozmawiac CZY, ale JAK.

    tomasz cafe ICQ#: 158302360
    ______________

  • 2. Data: 2002-05-11 21:53:49
    Temat: Re: Spis - JESZCZE RAZ
    Od: "Cezar" <c...@b...pl>

    Nie otwieraj drzwi - przeciez moze Ciebie nie byc w domu (bo masz prawo
    wyjechac gdzie i na ile ci sie podoba i nie musisz sie z tego rozliczac vide
    art 52 Konstytucji).
    Jesli zas otworzysz i oswiadczysz ze "nie bedziesz bral udzialu" to juz moze
    byc problem.

    Cezar

  • 3. Data: 2002-05-12 00:09:44
    Od: "Sl@0" <f...@p...com>

    Użytkownik Tomasz <t...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abhlk0$67r$...@s...silesia.pik-net.pl...
    > Ok. Juz takie pytania padały ale pozostały sensownej odpowiedzo. Pytam
    zatem
    > jeszcze raz:

    Zostan rachmistrzem w miejscu dalekim od miejsca zamieszkania. Nie bedzie
    Cie wtedy w domu.

    Pzdr
    Sl@o

  • 4. Data: 2002-05-12 07:53:56
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Sun, 12 May 2002, Sl@0 wrote:

    > Zostan rachmistrzem w miejscu dalekim od miejsca zamieszkania.

    Czy rachmistrzom nie przydziela się mieszkań tylko w ich miejscowości?
    Przecież to absurd żeby państwo musiało delegować tych ludzi do innych
    miejsc (i płacić diety) skoro może wziąć innych stamtąd.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 5. Data: 2002-05-12 18:00:10
    Od: "Sl@0" <f...@p...com>

    Użytkownik Gwidon S. Naskrent <n...@a...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:Pine.LNX.4.44L.0205120952570.1295-100000@loc
    alhost...

    > Czy rachmistrzom nie przydziela się mieszkań tylko w ich miejscowości?

    Tego to ja nie wiem.

    > Przecież to absurd żeby państwo musiało delegować tych ludzi do innych
    > miejsc (i płacić diety) skoro może wziąć innych stamtąd.

    Ale mozesz dojezdzac do pracy. W duzych miastach jest latwiej - mozesz byc
    rachmistrzem w innej dzielnicy :-))

    Pzdr
    Sl@o

  • 6. Data: 2002-05-13 09:31:07
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

> [...]
    vide
    > art 52 Konstytucji).
    > Jesli zas otworzysz i oswiadczysz ze "nie bedziesz bral udzialu" to juz

    a skad rachmistrz "wie" (albo raczej nie wie) kto gdzie mieszka?

    ania

  • 7. Data: 2002-05-13 12:15:21
    Od: "GrzesiekP" <g...@n...com.pl>

> [...]
    > nie mają nic KONKRETNEGO lub SENSOWNEGO do powiedzenia o odpuszczenie sobie
    > udziału w dyskusji. Nie chce rozmawiac CZY, ale JAK.

    Jeśli mieszkasz sam to można:

    1. Przycumuj się kajdankami do kaloryfera i wyrzuć klucz przez okno.

    2. Napuść wody do wanny, zanurz głowę i nie wychodź spod wody przez 15 minut

    3. Kup sobie groźnego psa i zacznij się z nim drażnić na kanapie

    4. pożycz od mafii 200zł na 1000%

    5. Rzuć się pod pociąg

    6. Wykonaj harakiri.

    Bez pierdół Panowie, robicie problem z gówna innymi słowy szukacie miodu w dupie.

    Postaw sobie człowieku pytanie: co mogę stracić nie biorąc, a ile mogę zyskać biorąc
    udział w spisie.

    Podziel kartkę na pół i szczerze sobie odpowiedz.

    Obywatel w dupę kopany. Jak Ci się spis nie podoba to emigruj do Lagos albo na Wyspy
    Owcze.

    Grzesiek

  • 8. Data: 2002-05-14 09:30:12
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "GrzesiekP" <g...@n...com.pl> napisał w
    wiadomości > Bez pierdół Panowie, robicie problem z gówna innymi słowy

    Byłem pierwszy;))))

    Leszek

  • 9. Data: 2002-05-17 06:10:40
    Od: "666" <p...@p...com>

    Na poczatek powieś na drzwiach kartkę "Tu mieszka łysy ch.. i nie da Ci zarobić 9zł
    80gr" ??
    Dzek