    From: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jednak brak darmowych leków dla seniorów?
    Date: Fri, 12 Oct 2018 22:07:15 +0200

    W dniu 2018-10-12 o 03:36, Michal pisze:

    > No tak, trzeba samemu zadbać o uzyskanie recepty od lekarza pierwszego
    > kontaktu. U mnie odbyło się to bez problemu. Co do leków, to część jest
    > właśnie specjalistyczna - leki diabetologiczne i kardiologiczne.
    > Zainteresuj się tą listą (http://75plus.mz.gov.pl/), czy danej
    > substancji nie ma tam pod inną nazwą handlową, wtedy prosisz o receptę
    > na ewentualny zamiennik. Trzeba poświęcić na to wszystko trochę czasu,
    > ale rachunek ponad 500 zł podziałał na mnie bardzo dopingująco.

    Na Ciebie rachunek działa dopingująco, ale nie wiadomo jak te
    "zamienniki" działają na Twoich rodziców.
    Sama kiedyś wolałam sprowadzać jeden drogi lek przez aptekę szwajcarską
    z Ameryki niż wykupywać dla dziecka polski tani zamiennik, który
    "wyżerał" żelazo i w zasadzie nawet nic nie pomagał.

    --
    animka