  • 1. Data: 2004-04-07 15:02:40
    Temat: Re: Jazda z predkoscia utrudniajaca ruch innym kierujacym?
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    >Poczytaj sobie cały wątek
    Dziekuje za rade zacznij udzielac je sobie. Ja pisze o opinii
    wyrazonej przez chesterka, a nie o calym watku.

    > Zgoda - rowerzysta wyprzedzając rowerzystę
    >też powinen ten jeden metr utrzymać,
    To zdanie zadedykuj chesterkowi, by więcej nie pisal glupot, bo mnie
    tylko o to chodzilo.

    >(1) nie o tym jest mowa
    Czytaj list chestera - wyraznie to napisal.

    >(2) ta odległość jest możliwa do uzyskania bez zmiany pasa
    Prawo stanowi jasno-masz zachować 1 m i bez dyskusji ! Nie ma miejsca,
    to nie wyprzedzaj, nie ryzykuj zyciem drugiego czlowieka.

    KaMil

  • 2. Data: 2004-04-07 15:41:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KaMil wrote:

    > Prawo stanowi jasno-masz zachować 1 m i bez dyskusji ! Nie ma miejsca,
    > to nie wyprzedzaj, nie ryzykuj zyciem drugiego czlowieka.

    Tępy betonie - ciągle nie rozumiesz, co się pisze: wyprzedzanie
    rowerzysty przez rowerzystę bez zmiany pasa nie powoduje naruszenia tego
    limitu - na jednym pasie przeznaczonym dla samochodów dwa jednośladowe
    rowery spokojnie się miną nawet w jeszcze większej odległości.

  • 3. Data: 2004-04-08 01:18:09
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    wiadomości news:c517ff$bra$2@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > limitu - na jednym pasie przeznaczonym dla samochodów dwa jednośladowe
    > rowery spokojnie się miną nawet w jeszcze większej odległości.

    uff straciłem na tą bzdurną dyskusje ponad godzinę
    więcej tu nie wrócę
    moje uwagi
    na drodze każdy kierowca samochodu ma prawo jazdy
    domyślnie zna dobrze przepisy
    a rowerzysta takowego z reguły nie ma
    stąd później skala wykroczeń popełnianych przez rowerzystów
    takie czasy a kierowca niestety musi zwracać uwagę na wszystko
    psy koty rowerzyści.
    a obecnym tutaj zatwardziałym rowerzystom polecam jednak przejazd kolejowy
    tam zginą w sposób stuprocentowy a kolejarz będzie miał mniejsze problemy
    z tego powodu niż kierowca.

  • 4. Data: 2004-04-08 02:49:35
    Temat: Re: Jazda z predkoscia utrudniajaca ruch innym kierujacym? [OT]
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik tch napisał:
    > uff straciłem na tą bzdurną dyskusje ponad godzinę
    > więcej tu nie wrócę

    fajnie - jednego wydającego osądy trolla mniej.

    > moje uwagi
    > na drodze każdy kierowca samochodu ma prawo jazdy
    > domyślnie zna dobrze przepisy

    Taaa. Gorzej z przestrzeganiem...

    > a rowerzysta takowego z reguły nie ma
    > stąd później skala wykroczeń popełnianych przez rowerzystów

    Tu niestety racja. Poza tym rowerzyści wychodzą ze - skądinąd słusznego
    - założenia, że jako słabsi użytkownicy dróg robią mniejsze szkody.
    Niestety wielu odobom brakuje po prostu wyobraźni :-/

    Ale brakuje jej również kierowcom jadącym 80 po mieście, wyprzedzającym
    "na dwa palce" i robącym inne ciekawe manewry...

    > takie czasy a kierowca niestety musi zwracać uwagę na wszystko

    To chyba niezależnie od czasów, nieprawdaż?

    > psy koty rowerzyści.

    no i last, but not least Trolle na grupaCH (w skrócie tch)

    > a obecnym tutaj zatwardziałym rowerzystom polecam jednak przejazd kolejowy
    > tam zginą w sposób stuprocentowy a kolejarz będzie miał mniejsze problemy
    > z tego powodu niż kierowca.

    to samo można polecić zatwardziałym kierowcom. Ale wiesz co? Jako
    prawdziwy ideał i wzór cnót może poświecisz przykładem i zaczniesz od
    siebie? Tylko maszynisty szkoda - po takim rozjeżdżaniu mają wieloletnie
    problemy psychiczne :-( A po rozjechaniu nie widać czy to był człowiek,
    czy też troll...

    chester
    --
    "Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która się nie
    sprzykrzy." (Oskar Wilde)