  • 1. Data: 2004-04-07 15:34:43
    Temat: komornik
    Od: "krysztof" <e...@p...onet.pl>

    Bardzo proszę o informacje na temat uprawnienia komornika. Mam dziecko z
    panną. Nie mieszkamy razem od 2 lat, ja staram się ułożyć sobie życie i
    mieszkam teraz z przyjaciółką, niestety odległość od córki to ponad 600 km.
    Mój kontakt z nią to częste telefony i odwiedziny kilka razy w roku.
    Niestety nie moge znaleśc pracy. Ostatnio podała mnie o alimenty sprawa się
    odbyła ale nie zasądzono mi ich bo nigdzie nie pracuję. Moim zdaniem podała
    o alimenty do funduszu (choć mnie nic nie wiadomo) a dziś przyszedł do moich
    rodziców (jestem tam zameldowany) KOMORNIK z wyrokiem że niby mam płacić 350
    zł alimentów i powiedział że mam wyjaśnić to z matką dziecka a jesli tego
    nie zrobie to mogą pozabierać rodzicom np pralke, lodówke itp. Czy to
    prawda? I czy jesli podadzą adres gdzie teraz mieszkam (przyjaciółki) to
    mogą tez jej cos zabrać?

    Krysztof