    From: chester <c...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda z predkoscia utrudniajaca ruch innym kierujacym?
    Date: Mon, 05 Apr 2004 17:31:24 +0200

    > Poza tyn jest jeszce przepis o tym co ma zrobic pojazd ktory nie moze
    > szybkojechac, gdy sie za nim kolejka samochodwo ustawi..

    No to poproszę o konkretny artykuł. Bo ja jeszcze nie słyszałem, żeby
    pojazd jadący 25 km/h musiał robić cokolwiek tylko dlatego, że za nim
    jedzie dużo innych pojazdów.

    > Poza tym choc niektorym rowerzystom trudno w to uwierzyc,
    > swietymi krowami na jezdni to oni nie sa...
    > Znakomicie rozumieja to - gdy sie przesiada.

    Jasne. Wtedy wyprzedzają przepisowo, zatrzymują się przy przejazdach
    rowerowych i nie trąbią znienacka na rowerzystę.
    Co więcej - rozumieją, że rower to pełnoprawny _pojazd_ i jak mogą, to
    zmieniają pas ruchu, aby go wyprzedzić, bo po co tworzyć sytuacje stresowe.

    Oczywiście zarówno wśród kierowców jak i wśród rowerzystów istnieją
    debile nie uznający żadnych zasad i stwarzający zagrożenie, ale to już
    inna bajka.

    Ja często na ruchliwych ulicach celowo jadę tak, żeby do wyprzedzenia
    mnie konieczna była zmiana pasa ruchu. Robię to aby przeżyć. Zapraszam
    na przejażdżkę rowerową ruchliwą ulicą miasta przy krawężniku -
    powodzenia. O dziurach i innych takich to nawet wspominać nie warto...

    chester
    --
    "Śmiejmy się! Kto wie czy świat potrwa jeszcze trzy tygodnie?" (Pierre
    Augustin Beaumarchais)