    From: Marcin Żyła <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda pod wplywem alkocholu
    Date: Thu, 25 May 2006 23:05:18 +0200
    <e4s4d1$181$1@news.onet.pl> <3...@n...lechistan.com>
    <e4t002$llb$1@nemesis.news.tpi.pl> <t...@n...lechistan.com>
    <e4ugvt$mmn$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@9...acn.waw.pl>
    <e4un4p$3i4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@9...acn.waw.pl>
    <e4usq6$q7v$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@9...acn.waw.pl>
    <e4uvl0$569$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@9...acn.waw.pl>
    <e4v3k2$nvg$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@9...acn.waw.pl>
    <e4v63n$5s3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@9...acn.waw.pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Jak nie wiesz to nie udawaj, że wiesz. Napisz, że terapeta ci mówił, a
    > nie podawaj tego co zasłyszałeś i nie potrafisz poprzeć wiarygodnymi
    > badaniami jako prawdy objawionej i niepodważalnej.

    Ale jak napisałem na początku, nie mam zamiaru tłumaczyć tego, prowadzić
    badań i czytać, tylko po to, by panna jakaś leniwa intelektualnie była
    usatysfakcjonowana.
    Proste - nie zgadzasz się z tezą - podaj kontre. Tylko oczywiście musisz
    podac jako dowód wiarygodne badania.

    > To jaka jest ta argumentacja, z którą się zgadzasz? Możesz przytoczyć
    > jeszcze raz?

    Żeby wywód loginy był odpowiednio zrozumiały, obie strony muszą być na
    tym samym (miej więcej) poziomie.
    Niestety (lub na szczęscie) ten stan nie występuje ;-) więc Ty sobie
    żyjesz ja soie żyje, nie musimy się zgadzac.

    > problemem
    >
    > Jest problemem w wiarygodności. Jest tak samo wiarygodne, jak
    > mówienie, że "specjalista powiedział, że jak ktoś ma na pierwsze
    > Marcin, to co się odezwie, to zawsze bzdury plecie".

    Yhym. Prosze o wiarygodne badania.

    > specjalstów?
    >
    > Wystarczą wiarygodni specjaliści omawiający wiarygodne badania, a nie
    > wypowiadający swoją własną opinię.

    Czyli co, mam tego człowieka tu zaciągnąć i poprosić "porozmawiaj z
    Renatką, bo ma problem ze zrozumieniem"?

    MZ