  • Data: 2006-05-25 20:59:15
    Temat: Re: Jazda pod wplywem alkocholu
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Brednie.

    > Genialne. A ktoś, kto nigdy nie zapalił papierosa jest takim samym
    > nałogowcem jak osobnik budzący się na papieroska w środku nocy - tyle że
    > ten niepalący "jeszcze nie spróbował"?

    Niekoniecznie. Ale powiedz, dlaczego NIGDY nie pijesz? Aż tak różnisz
    się od reszty ludzkości, ze dobre winy - odpowiednio dobrane etc nie
    jest miłym dodatkiem do posiłku?
    Czy drink / szklanka łyskacza są niesmaczne?
    Czy problem jest w smaku czy w lęku "a co będzie jak się spodoba"?

    Tej kobiecie. Duża różnica.
    MZ