  • Data: 2006-05-23 11:46:13
    Temat: Re: Jazda pod wplywem alkocholu
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> wrote in message
    news:slrne73jpq.rr6.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    l...

    > Statystyki tego nie potwierdzaja.
    > Przyczyny wypadków spowodowanych przez kierujących:
    >
    > Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu: 11 419 28,8%
    > Nieprzestrzeganie pierwszeństwa przejazdu 9 511 24,0%
    >
    > teraz dlugo, dlugo nic
    > Ograniczenie sprawności psychomotorycznej 507 1,3%

    Mozesz mi podac statystyki ilu kierowcow z posrod grupy "Niedostosowanie
    prędkości do warunków ruchu" powoduje wypadki ?
    Takie same dla grupy "Ograniczenie sprawności psychomotorycznej" .

    Dodam ze brak rak i nog u czlowieka nie jest wcale powodem do ograniczenia
    posiadania prawa jazdy
    bo:
    Przyczyny wypadków spowodowanych przez kierujących:

    Bez nog i rak 0 0,0%

    Jak sam widzisz statystki nie klamia i kazdy kadlubek powinnie dostac prawo
    jazdy.

    Daniel