  • Data: 2006-05-23 11:46:14
    Temat: Re: Jazda pod wplywem alkocholu
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Żyła wrote:

    > picie nałogowe i abstynencja sa takim samym objawem zespołu alkoholowego.

    Brednie.

    > I jeden i drugi osobnik ma problem z piciem, tylko jeden sie nie boi a
    > drugi jeszcze nie napił.

    Genialne. A ktoś, kto nigdy nie zapalił papierosa jest takim samym
    nałogowcem jak osobnik budzący się na papieroska w środku nocy - tyle że
    ten niepalący "jeszcze nie spróbował"?

    > Jednocześnie nie podejmuje się tłumaczyć tego kobiecie. Tak słyszałem,
    > zgadzam sie z arguemntacja. Po detale proponuje udać się do specjalisty.

    Jeśli jest to taka sama argumentacja, jak ta która sprawiła, że z góry
    nie podejmujesz się tłumaczyć takiej kwestii _kobiecie_, to ja nie mam
    więcej pytań.